Versleten deurrubbers
- V300 register
- Verbannen
-
daarom ruist je raam ook waarschijnlijk, ik wil daar ook naar kijken, maar op het thuis front roepen ze dat ik niet zo veel geld moet uitgeven aan kleine dingetjes.
rubbers zijn niet nodig voor de zomer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik inmiddels niet meer

maar achter is t allemaal nog goed. scheelt toch weer 50 euro?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik denk dat je voor een 'commercieel succes' van deze actie eerst zult moeten aantonen dat het rubber wat dit bedrijf kan leveren, perfect past op de 3-serie.
het beste is denk ik nog wel om eens persoonlijk langs te gaan bij dat bedrijf en wat close-up foto's van het rubber + doorsnede te maken, van het origineel op een plek waar het nog goed is, en de vervanging.
ik denk dat veel mensen 'de kat uit de boom kijken' of gewoon niet op de hoogte zijn van dit initiatief.
zelf heb ik ook nog twijfels over de passing/bruikbaarheid van het betreffende rubber, en ik weet niet uit het hoofd hoe de rubbers van de 343 er aan toe zijn.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Zijn de rubbers van een 343/345 hetzelfde als van een 340/360 dat je weet?
Voor mij is het te ver weg eigenlijk, maar ik kan eens vragen of ze een staaltje op willen sturen ofzo. En Thijs, biedt jij je vrijwillig aan om eens langs te rijden?
:D:DOf zijn er hier nog mensen die n?g dichter in de buurt wonen? Bedrijf is in 't Harde.
Ik zal de website ook nog maar even vermelden, altijd handig:
www.partijhandelolthuis.nl
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;21305 schreef : Mijn punt is voornamelijk dat ik dit de eerstkomende tijd nog niet nodig heb, en dus mijn geld vooralsnog anders opmaak. Maarja, zal je net zien... heb ik het nodig, is het weer niet meer te krijgen
Net als veerpootbruggen, ooit een actie van geweest maar toen laten afketsen op te weinig geld, maar straks wil ik wel zo'n apparaat onder mijn kap hebben eigenlijk.
zowiezo is jou project een duurzaam en kostbaar project met de spullen die jij allemaal aan het inplakken bent

maar veerpootbruggen onder de motorkap?
ik ben ff een leek, volg het niet helemaal.
en idd harry vraag of ze een staaltje willen opsturen, dan kun je het vergelijken. en als ze dat er niet voor over hebben om iets te verkopen dan houd t eigenlijk wel op. beetje klantgerichtheid moet kunnen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@ Thijs: ik hoop dat wat ze hebben goed is, afgezien van de extra herrie en vocht vind ik het ook geen gezicht dat ze gescheurd zijn