ook voor roestpreventie en laswerk

360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2006 12:20 #655485 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
ik heb zo'n zelfde akkefietje ook gehad met de pijp van mn 1700. precies op de koppeling tussen beide delen, beide pijpen rot.

oplossing was voor mij om een stuk er tussenuit te zagen, en hier aan beide kanten een stuk pijp van iets grotere diameter overheen te schuiven. Deze moet je dan eerst wel inzagen, om met uitlaatklemmen vast te zetten. Omdat de pijp toch iets te groot was (precies schuifpassing kun je niet vinden) moest er ook wat gungum tussen.

Dit heeft nog een hele tijd gewerkt en zag er nog goed uit toen ik de auto verkocht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2006 12:58 #655486 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
Dat soort verloopstukken zijn wel in de handel. Er bestaan ook allerlei hulpstukken om pijpen met verschillende diktes passend te maken.

Let wel, gungum moet ertussen en niet er tegenaan, dan blaast het er meteen af met een eer gas geven. Ik heb er ervaring mee....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2006 12:58 #655487 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
Zoals Wouter het beschrijft zou ik het ook doen. Of iig proberen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2006 20:49 #655488 door V300 register
De garage heeft het gemaakt op de manier die jullie beschrijven. Koste maar 20 euro. Valt mij best mee. Ik heb nu goede dorpelels, apk, versnellingsbaksteun en uitlaat voor 160 euro. Vind ik heel schappelijk. Heb wel zelf de dorpels geschuurd en de rotte plekken weggeslepen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2006 23:00 #655489 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
Dat s mooi om te horen!
Fijne vakantie dan maar!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC