ook voor roestpreventie en laswerk
360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2006 22:41 #625334
door V300 register
360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen is gemaakt door V300 register
Ik zou nu hele krachtige taal willen uitslaan, omdat mijn uitlaat zo gaar als een klontje blijkt te zijn. Aangezien de 2 achterste delen bij elkaar 295 euro nieuw kosten moet ik een 2de hands hebben. Wie o wie weet een sloop bij mij in de buurt waar een 360 staat? Ik ken alleen maar slopen met 340's.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2006 22:46 #655476
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
Is Veghel nog in de buurt? Daar staat er minstens 1, en ook nog een sedan
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2006 23:15 #655477
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
De uitlaat van de sedan is hoop ik hetzelfde als van de hatchback. Veghel is idd nog te doen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2006 23:24 #655478
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
Je hebt dan een recht eindstuk in plaats van dat gekneusde kinderarmpje dat je onder de hatchbacks ziet...
Misschien rammelt die eindpijp wel tegen de achterkant van je auto aan.
Een stukje kofferbakrubber om de rand heen klemmen werkt dan perfect.
Misschien rammelt die eindpijp wel tegen de achterkant van je auto aan.
Een stukje kofferbakrubber om de rand heen klemmen werkt dan perfect.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2006 23:30 #655479
door V300 register
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2006 23:48 #655480
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 360 op de sloop in de buurt van Nijmegen of Wageningen
Zit er echt een gat in Jasper?
Je kunt het 'gekneusde kinderarmpje' ook losschroeven en bijstellen. (in het geval van natuurlijk) Ik ben mezelf er een keer het apenlazarus van geschrokken op de snelweg. Ik liet het gas los en RRRRRROOOOOAAAAARRRRRR!!!!!! Ik dacht meteen het ergste, bleek het inderdaad het sierstukje te zijn
(Bericht gewijzigd door randomhero op 23 januari 2006)
Je kunt het 'gekneusde kinderarmpje' ook losschroeven en bijstellen. (in het geval van natuurlijk) Ik ben mezelf er een keer het apenlazarus van geschrokken op de snelweg. Ik liet het gas los en RRRRRROOOOOAAAAARRRRRR!!!!!! Ik dacht meteen het ergste, bleek het inderdaad het sierstukje te zijn
(Bericht gewijzigd door randomhero op 23 januari 2006)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-01-2006 00:05 #655481
door V300 register
Jasper,
Ik heb zaterdag mijn achterste demper eraf geslepen, en vervangen voor een stuk (dik)pijp.
Ik heb hem net achter de bocht achter het achterwiel afgeslepen, waardoor de pijp recht loopt, ong. 20 cm te kort omdat ik er nog een eindstuk op ga lassen wat een nog iets donkerder geluid moet geven.
Maar ik kan nu al zeggen dat het geluid niet onder doet voor een subaru wrx
Lekker zwaar, en als je constante snelheid rijdt niet overheersend, maar als je voluit wegtrekt... ja erg leuk,ik heb geen radio meer nodig .
Al ben ik 41 .. Ik vind het prachtig
Ik heb zaterdag mijn achterste demper eraf geslepen, en vervangen voor een stuk (dik)pijp.
Ik heb hem net achter de bocht achter het achterwiel afgeslepen, waardoor de pijp recht loopt, ong. 20 cm te kort omdat ik er nog een eindstuk op ga lassen wat een nog iets donkerder geluid moet geven.
Maar ik kan nu al zeggen dat het geluid niet onder doet voor een subaru wrx
Lekker zwaar, en als je constante snelheid rijdt niet overheersend, maar als je voluit wegtrekt... ja erg leuk,ik heb geen radio meer nodig .
Al ben ik 41 .. Ik vind het prachtig
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-01-2006 00:06 #655482
door V300 register
Nee geen gat. De koppeling tussen het achterste en middelste deel heeft het finaal begeven. Beide stukken zijn gescheurd en verrot. Balen want ik moet dus twee stukken hebben terwijl de dempers van beide nog goed zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-01-2006 11:34 #655483
door V300 register
Kun je dan niet met een stuk pijp een nieuwe koppeling maken ?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-01-2006 11:50 #655484
door V300 register
Ik kan niet lassen... Ze gaan vandaag bij dezelfde garage proberen te lassen anders koop ik ergens een nieuwe uitlaat. @John, ik vind auto's met uitlaat herrie niet echt vet. Ik heb 'm juist het liefst zo stil mogelijk. Ik zie al gelijkk een bespoilerde golf of kadett voor me als ik dat geluid hoor.
Moderators: Mark Smeets