Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 11 Mei 2013
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

Heren, bedankt!
*Correctie: de ratel is op magische wijze weer helemaal los gekomen zonder iets te proberen en werkt naar behoren in beide richtingen. Misschien was het de hitte?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Daarna ook nog de deurvangers gesmeerd, nog naar de antenne gekeken (jammer dat het scharnier niet vaster te zetten is) en gekeken of ik de ruitenwisser aan de bestuurderskant iets netter kon monteren. (helaas nee, dan komt ie voorbij de A-stijl)
Top dag en ondanks enkele uitgelopen klussen is iedereen rijdend naar huis. (Zij sommigen wat later dan gepland) Bedankt voor de organisatie en locatie.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
powerflux;216315 schreef : Voor ons een korte dag, maar wel met succes. Lotje kan zich dankzij Wouter (toch?) een expert in het afstellen van de vario noemen en we hebben ondanks een kromme spoorstang, alle spoorstangrubbers kunnen vervangen
Heel graag gedaan Floris, ging prima zo samen, ik vond het leuk om te merken hoe enthousiast Lotje is over het zich aanleren van klussen aan de auto.
Kon je het verschil van de door jou vervangen reactiestang-rubbers nog merken, en draait de cvt nu wat minder toeren op de snelweg?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
powerflux;216315 schreef : Veen kromme spoorstang, quote]
Kom maar een rechte halen: Mag morgen al.
- V300 register
- Verbannen
-
Nadat die klus geklaard was gelijk geprobeerd met m'n testaccu'tje die ik voor allerhande klusjes gebruik. De ramen gingen wel omhoog maar alleen zeer traag en het laatste stuk zelfs alleen met hulp, bij thuiskomst nog even met startkabels aan m'n eigen accu in de auto geprobeerd en toen gingen beide ramen prima en omhoog/omlaag. :yummie:
De set van Steven gaat dus door naar Jos zodat hij er nog wat mee kan.
Na deze klus heeft Jean-Luc (met een klein beetje hulp van mij

Tussen de middag heb ik een beetje rondgesnuffeld bij anderen toen ik me opeens bedacht dat m'n stationaire toerental op LPG altijd vrij hoog is terwijl dit op benzine prima is, het bleek met het diagnostiserende vermogen van zowel Wouter N. als Anjo dat het schroef je waar het beugeltje-met-veertje waar de gaskabel op vastzit en die daar tegenaan veert te ver was uitgedraaid waardoor het gas altijd een stukje openstond, dat is nu gecorrigeerd waardoor de motor nu weer netjes +/- 900 toeren maakt.
Als laatste nog de centrale vergrendelingsmotortjes in beide deuren goed gemonteerd, ik kan nu aan de slag met aanleggen van de bedrading daarvan en van de elektrische spiegels en ramen, dat wordt veel inzepen/vaseline gebruiken en veel geduld opbrengen, dan moet dat ook wel lukken.
Al met al Eem zeer geslaagde sleuteldag voor mij, organisatie & medesleutelaars heel veel dank voor de goede zorgen en inspanningen! :worship: :y:
Op naar de volgende sleuteldag yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter B, bedankt voor afstellen van mijn motor
en Anjo, bedankt voor kleppen stellen.
De auto rijdt echt super nu!
- V300 register
- Verbannen
-
Maurits even geassisteerd met het vasthouden van ??n van zijn raammechanismes zodat hij de schroefjes er wat makkelijker in kreeg en her en der wat handjes geschud. Floris helaas niet, maar w?l gezien en inderdaad ook een erg enthousiast sleutelende Lotje, leuk!
Verder eigenlijk alleen veel, heeeel veel, gebabbeld her en der

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
eipmiw;216350 schreef : Ik vond het ook een zeer geslaagde dag!
Wouter B, bedankt voor afstellen van mijn motor
en Anjo, bedankt voor kleppen stellen.
De auto rijdt echt super nu!
Graag gedaan Wim, en erg leuk om te lezen dat na de werkzaamheden van vandaag de motor in jouw 340 zich nu wat 'beschaafder' gedraagt

- V300 register
- Verbannen
-