Nabespreking VKB 2012
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Valt me tegen eigenlijk...
www.volvobeurs.nl/vkb/index.php?option=c...75&Itemid=56&lang=nl
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ik weet van Belgische clubleden (VCCB) dat verschillende mensen bij hun aankwamen in de veronderstelling dat daar V3C stond.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomania;207002 schreef : Ik vond het zeer jammer dat de club zich zo heeft laten wegsteken, zo komen we nooit aan een "reputatie".
Ik weet van Belgische clubleden (VCCB) dat verschillende mensen bij hun aankwamen in de veronderstelling dat daar V3C stond.
Ik vond het zeer jammer dat het wederom op een nieuwe (dus onbekende) locatie was, want juist dan kun je NIET inschatten of je wel of geen goede plek hebt. "Dat de club zich heeft laten wegsteken" vind ik dus niet correct.
Dat was vorig jaar ook al het probleem, alleen hoorde je toen niemand erover omdat we 'toevallig' langs de looproute stonden.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Uiteraard is de V3C er ook dit jaar weer bij. De 300-serie mag niet ontbreken in dit Volvocircus. Vaste ingredi?nten zijn: bijzonder mooie V300's in een goed aangeklede tent/stand, waar artikelen uit de clubwinkel en van 'Born Built Beauties' te vinden zijn (catalogi zijn uitgebreid).
Wat is de relatie met BBB en de V3C?
Mogen ook andere clubleden hun spullen in de goed aangeklede stand aanbieden?
Is BBB onderdeel van de V3C?
Kunnen andere bedrijven met onderdelen ook in de stand plaatsnemen?
- V300 register
- Verbannen
-
even een paar antwoorden:
BBB is geen onderdeel van V3C. Een van de doelstellingen van de club is het ondersteunen en stimuleren van leden tot het in stand houden van de 300-serie. In dat kader moet de relatie tussen V3C en BBB gezien worden. Overigens geldt dat voor alle leden die met initiatieven komen, niet alleen voor BBB.
Vooralsnog is de huidige beurscommissie een voorstel aan het bestuur aan het voorbereiden waarin ruimte wordt gevraagd om als beurscommissie initiatieven te kunnen aanwakkeren. Dat klinkt misschien wat vaag, maar het voorstel is nog niet uitgekristalliseerd en/of goedgekeurd door het bestuur van de club.
Is bovenstaande voldoende antwoord op je vragen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dank voor het snelle antwoord. Nu snap ik waarom BBB een plaats in de stand had. Het is bij wijze van experiment gebeurd. Naar aanleiding daarvan wordt nu een voorstel gemaakt welke een aanpassing van het beleid betekend.
Bij de VKV heb je een verenigingstafel en een (bedrijfsmatige) verkooptafel van de vereniging. Wat het bestuur haar leden gaat voorstellen is een iets andere vorm, begrijp ik.
Graag blijf ik op de hoogte van het voorstel en het standpunt van het bestuur daarin.