Nabespreking VKB 2012
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Maar serieus, de waanzinnige hoeveelheid prachtige volvo's op de parkeerplaats is ?cht vet. Nog nooit zoveel P1800ES bij elkaar gezien, en de meest uiteenlopende costumizations en inspiratie.
Helaas is de beurs zelf niet echt de moeite waard, maar vogend jaar ben ik er wel weer bij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;206548 schreef : Helaas is de beurs zelf niet echt de moeite waard, maar vogend jaar ben ik er wel weer bij.
Dus ik ben niet de enige die de parkeerplaats d? grote attractie vindt

Ik ga dadelijk de foto's uploaden.
Ik vond trouwens wel dat de Volvo 300 club dit jaar wel heel erg in een hoekje gepropt zit

- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben er morgen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
punkazz;206554 schreef : Ik vind zowel binnen als buiten leuk. M'n pa is altijd op zoek naar iets voor de Amazon, dan kun je je geluk wel op daar. Ik vond ook de originele 343 r-sport frontspoiler erg gaaf!! Volgens mij zat er ook een achterlipje bij. Als ik een 343 had, dan wist ik het wel, mits goede prijs natuurlijk, maar ik zou er best wat voor over hebben.
oh, overheen gekeken. bummer.
Ik had niet echt onderdelen nodig of in m'n hoofd zitten, maar goodies zijn leuk. setje 'open glt/ 343 dl' velgen lagen ook nog ergens verstopt a 100,-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze 360 GL stond te koop boor bijna ?3000. Deze zag er nog snaarstrak uit en had maar 27.000km gelopen.
Mensen van hier?
Donkere richtingaanwijzers op deze GLT! Wil ik, wil ik, wil ik

Een 343 uit 1979:
Een witte 5-deurs 360GLT
Een zeer nette sedan:
Een Belgische 360 (als de eigenaar meeleest, ik heb nog wel zo'n kapje voor in de bumper

En n?g een Belgische 360:
De cup 360 van Boris. Ik vind deze stiekem toch wel erg gaaf, vooral omdat hij naast races er ook mee op straat mag

Deze 340 GL Redline stond ook bij de Volvo 300 Club stand.
Een El Camino-achtige pick up:
Een bovenaanzicht, bij de cabrio en de verlengde stationwagon heb ik ook nog even staan kwijlen

Er stonden nog een aantal meer 300-series op de parkeerplaats, maar die kreeg ik helaas niet met de neus op de foto :nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vond de parkeerplaats zeer matig. Eigenlijk vond ik deze locatie niet zo fijn als de vorige locaties. Beetje krapjes allemaal, 't was ook best druk.
- V300 register
- Verbannen
-
Zat in een HUGE doos (die ik alleen al kicken vond), kon je bijna niet omheenpowerflux;206556 schreef : oh, overheen gekeken. bummer.-

- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-