Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dan moeten ze net als op de Veluwe alles dichtgooien. Bewoners zeuren waarschijnlijk niet, 't zijn vast de opzichters onder het mom van 'natuur verstoren'?Lucluc;199966 schreef : Bij de gemeente waar ik een paar jaar geleden werkte, kwamen veel klachten binnen van dergelijk 'misbruik' van zandwegen.
Ik weet nog een paar bospaden op de Veluwe, bijna iedereen denkt dat je er niet overheen mag, maar onder het verbodsbord staat "tussen zonsondergang en -opkomst" Mijn oom die in 't bos woont geniet er bijna elke dag van met zijn 740 op LPG en (bijna) 444.444km op de teller. Ik heb er eens achter gereden, m'n neefje reed toen in de 740, m'n oom (zijn vader) zat bij mij in...geen gezicht zo'n lange slee over een bospad...en maar proberen uit te breken in elke bocht (en rechte stukken ook trouwens)...mijn oom: "volgens mij heeft hij niet door dat ik bij jou in de auto zit". Erg gelachen. :V300:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
"deadline" is relatief; maar voordat je aanmeldingsmail gelezen en beantwoord is (en je dus de route gemaild krijgt), en jij alles doorgekeken hebt en eventueel nog vragen hebt, kunnen er maar zo een paar dagen overheen gaan.
Ik heb de locaties expres z? gekozen dat het voor ons niet van belang is hoeveel mensen er mee doen, voordeel is dat afzeggingen of late aanmeldingen (en dat is de V3C ten voete uit) dan geen probleem zijn.
M.a.w. als je vrijdag 1 juni nog aanmeldt; grote kans dat het dan in orde komt allemaal.
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;200005 schreef : Dat me wel leuk om bij jou te navigeren. Hoef ik niet met 7 kleuren stront naast Jean-Luc te zitten:+
Huh, dat viel toch wel mee? Was maar 1 paaltje dat bijna onder de wagen kwam.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Niet vergeten om, als je mee wilt doen, aan te melden via evc @ volvo300club .nl!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 340 Vario van F
- 340 handbak van L
- 360 van L
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-