Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2012 23:39 #632001 door Anjo van den Akker
Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012 is gemaakt door Anjo van den Akker
Ik heb de routebeschrijvingen al gezien en dit beloofd een hele mooie tocht te worden, schrijf je dus tijdig in!

check de info hier: volvo300club.nl/evenementen.php?evenementid=157

overigens, ik heb allicht zin om bijrijder/navigator te zijn als er iemand van hier uit de buurt die kant op gaat dan ga ik graag mee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 09:16 #907755 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012
balen, ik wou echt graag mee maar heb dan al een andere afspraak..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-05-2012 09:47 #907758 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012
Ik ben benieuwd naar de route! Ik ken daar menig leuk weggetje om lekker los te gaan. Of omwonenden en wandelaars dat leuk vinden, is een tweede. Bij de gemeente waar ik een paar jaar geleden werkte, kwamen veel klachten binnen van dergelijk 'misbruik' van zandwegen. Iets wat we ons wel moeten realiseren, zeker als ik de aankondiging zo lees. Is dat eigen verantwoordelijkheid of die van de club?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 13:48 #907768 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012
Eigen verantwoordelijkheid.

Ter verduidelijking: op de voorpagina's van de routebeschrijvingen staat uitdrukkelijk vermeld dat rekening moet worden gehouden met omwonenden en vooral ook fietsers. Ik weet niet wat het weer gaat doen, maar als de zandpaden droog en stoffig zijn is het ronduit asociaal als je gaat driften/slippen/etc. in de buurt van huizen. De was hangt buiten, ramen staan open etc. en dan is het laatste wat die mensen kunnen gebruiken wel stofwolken.

Maar geloof me; er is genoeg gelegenheid om op zijn tijd een leuk rondje te draaien.

Ik zoek overigens nog een bijrijder/navigator. Heb even overwogen om mezelf beschikbaar te stellen als bijrijder, maar dat toe ik toch maar niet uit praktische overwegingen. Stel dat er iemand verdwaalt of pech krijgt, dan is het makkelijker als ik zelf met de auto in de buurt ben.

Ohja, let op dat de snelste route van eindpunt terug naar beginpunt (Lochem-Doetinchem) zo'n 25 km (half uur rijden) is. Dus mochten er bijrijders zijn die hun eigen auto bij het beginpunt laten staan... dan weet je dit vast :+

Ik hoop natuurlijk op veel deelnemers en mooi weer!

Edit: houd vooral ook rekening met motorracers! Wij zijn niet de enige club die een toertocht houdt... ik hoor hier met mooi weer meer dan regelmatig het gejank van motoren. Die lui houden nergens rekening mee en wanen zich koning van de weg, snijden bochten af, halen gevaarlijk in etc.
Ik weet niet hoe jullie daar mee om gaan, maar geef ze ajb de ruimte want de wegen zijn hier al zo slecht en krap...!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-05-2012 14:28 #907772 door V300 register

volvofiel;199977 schreef : Edit: houd vooral ook rekening met motorracers! Wij zijn niet de enige club die een toertocht houdt... ik hoor hier met mooi weer meer dan regelmatig het gejank van motoren. Die lui houden nergens rekening mee en wanen zich koning van de weg, snijden bochten af, halen gevaarlijk in etc.
Ik weet niet hoe jullie daar mee om gaan, maar geef ze ajb de ruimte want de wegen zijn hier al zo slecht en krap...!

Ik overweeg al een tijdje om een politieke partij op te richten om motorrijden te verbieden. Zoals Wilders voor Moslims is, zo wil ik voor motorrijders zijn. :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 15:19 #907774 door 16673-dummy
Goed, laten we daar niet teveel op focussen :D

Bovenstaande is gewoon bedoeld als waarschuwing. Houd het gewoon in je achterhoofd.
Ik zeg het liever 1x teveel dan te weinig...

Verder gaan we er natuurlijk gewoon een leuke dag van maken! Uit ervaring kan ik zeggen dat de "gerechten" van eethuis De Kale Berg echt lekker zijn! Daar hebben we toch vaak gegeten en gepauzeerd. Een weekje op camping Reusterman (steenworp afstand van dat cafetaria) in het voorjaar, of tijdens een fietstocht...
Tjonge, ik zou haast sentimenteel worden hier :D

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 19:04 #907779 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012
Het wordt dit jaar weer niks met de 360, maar ben wel bereid om als bezemwagen op te treden met de 940 :p
Zo te zien heb je de route goed uitgebreid Joost :D :y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-05-2012 19:10 #907781 door V300 register
als het mee zit rijd mij auto op dat moment een week of twee niet. SPANNEND!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 21:02 #907794 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Toertocht achterhoek, 3 Juni 2012

volvofiel;199977 schreef :
Ik zoek overigens nog een bijrijder/navigator. Heb even overwogen om mezelf beschikbaar te stellen als bijrijder, maar dat toe ik toch maar niet uit praktische overwegingen. Stel dat er iemand verdwaalt of pech krijgt, dan is het makkelijker als ik zelf met de auto in de buurt ben.

Dat me wel leuk om bij jou te navigeren. Hoef ik niet met 7 kleuren stront naast Jean-Luc te zitten:+

volvofiel;199977 schreef : Edit: houd vooral ook rekening met motorracers! Wij zijn niet de enige club die een toertocht houdt... ik hoor hier met mooi weer meer dan regelmatig het gejank van motoren. Die lui houden nergens rekening mee en wanen zich koning van de weg, snijden bochten af, halen gevaarlijk in etc.

Lucluc;199981 schreef : Ik overweeg al een tijdje om een politieke partij op te richten om motorrijden te verbieden. Zoals Wilders voor Moslims is, zo wil ik voor motorrijders zijn. :D

Verbied dan ook alsjeblieft wielrenners:p

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 21:31 #907804 door 16673-dummy

ZwerverRoodbaard;199989 schreef : maar ben wel bereid om als bezemwagen op te treden met de 940 :p

Kijk :D
Nog een navigator nodig? :p

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC