Sleuteldag Leidschendam 12-05-2012
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
[ATTACH]3606[/ATTACH]
de kreet "krik als mogelijk" is afhankelijk van het aantal bruggen, als er genoeg bruggen (4 a 5) beschikbaar zijn dan is werken op de krik/assteunen niet nodig.
morgen de laatste dag van inschrijven daarna zsm de brugplanning (verwacht maandag in de namiddag/avond.)
vergeet niet dat je evt onderdelen kunt bestellen via
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Waar staat de B200E ingeroosterd?AvdAkker;199677 schreef : 10 inschrijvers, hieronder een overzicht van de werkzaamheden:
[ATTACH]3606[/ATTACH]
de kreet "krik als mogelijk" is afhankelijk van het aantal bruggen, als er genoeg bruggen (4 a 5) beschikbaar zijn dan is werken op de krik/assteunen niet nodig.
morgen de laatste dag van inschrijven daarna zsm de brugplanning (verwacht maandag in de namiddag/avond.)
vergeet niet dat je evt onderdelen kunt bestellen viaDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. !!! meld dit wel t/m 6 mei anders loop je het risico dat de onderdelen niet op tijd besteld kunnen worden!

Als er nog ruimte is zou ik graag de schokdempers en veren vervangen. Als dat kan hoor ik het graag, dan bestel ik snel de verlagingsveren, veerpootlagers en stoefhoezen. Was er nog niet van gekomen. :loser:
De remrevisieset doe ik zoals aangeraden niet op de sleuteldag maar op een reserveset die ik nog moet aanschaffen bij Erik.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
@TC: ik ga er wel vanuit dat er veerspanners zijn?
@maurits ik ben ook in the running voor lagers en hoezen! please let me know
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;199767 schreef : @kevin, thanks voor de snelle reactie
@TC: ik ga er wel vanuit dat er veerspanners zijn?
@maurits ik ben ook in the running voor lagers en hoezen! please let me know
Onderaan het plaatje wat Anjo postte staat dat de TC voor veerspanners zorgt, misschien mogen we wel even de veerspanner lenen van de garage als we ze h??l lief aankijken?
Voor meebestellen ben je net te laat ( 2 uur geleden besteld) maar ik was ?65 kwijt bij MijnAutoOnderdelen.nl , lagers zijn van SKF en beschermhoezen van Monroe (plaatje lijkt op een hoes voor de achterkant maar volgens de beschrijving klopt het, op hoop van zegen dus). Beide onderdelen gaan per set per as. Leertijd moet ik even afwachten maar ik hoop vooral dat m'n Intraxjes nog op tijd zijn. Levertijd is waarschijnlijk een week, in dat geval ben weer te laat :no::crazy1::snif:
Tenzij er iemand vanuit de omgeving van Volkel komt? Dan kan iemand ze meenemen bij Intrax vandaan. yeehaa!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Reminder: Als er nog iemand toevallig zo'n setje heeft om de deurpinnen te vervangen, mag ik die alsjeblieft lenen zaterdag? :halo:
- V300 register
- Verbannen
-