Sleuteldag Leidschendam 12-05-2012
- V300 register
- Verbannen
-
:tinkering:
Bij mij is het zeker w?l nodig omdat 2 weken na de sleuteldag de LPG-toko er eindelijk ingaat. Daarop vooruitlopend kan ik de kleppen al iets ruimer stellen.

Wouter;199053 schreef : je kunt waarschijnlijk het beste eerst een set donor remklauwen opzoeken en die rustig thuis uit elkaar vogelen, schoonmaken en daar de revisieset in stoppen. Als je dit soort dingen nog nooit eerder gedaan hebt ben ik bang dat het nogal veel gevraagd is qua TC ondersteuning om dit op de dag zelf te gaan doen....
Da's een goede. Zal op onderzoek gaan naar een set andere klauwen om die te reviseren, kan ik mooi bij Wouter spieken.
Ik zal voor de zekerheid zorgen dat ik een revisiesetje mee heb tegen die tijd, mocht er tijd over zijn kan ik mijn slag slaan :halo:
Ik denk dat het reviseren zelf mij prima lukt, het ontluchten daarentegen niet; nooit eerder gedaan en overal op internet schijnt het een rotklusje te zijn als je het niet eerder hebt gedaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maurits Cassee;199078 schreef : Bij mij is het zeker w?l nodig omdat 2 weken na de sleuteldag de LPG-toko er eindelijk ingaat. Daarop vooruitlopend kan ik de kleppen al iets ruimer stellen.
Is helemaal niet nodig. Althans, ik doe het nooit en heb na heel veel duizenden kilometers 1 uitlaatklep 0,05 bij hoeven stellen. Ik hou ze op 0,40.
- V300 register
- Verbannen
-
maar met zo'n ding, ben je zo klaar. En als je met z'n 2en bent is het wat meer werk, maar niks ingewikkelds
- V300 register
- Verbannen
-
Is er een onderdelenvoorziening in de vorm van BBB op de sleuteldag aanwezig zodat ik scharnierpennen kan aanschaffen of moet ik mij dan bij de dealer melden? Ik zou graag nog de scharnierpennen vervangen want ik zag dat de pin bij de linker deur scheef uitsteekt, kan niet goed zijn. Kan er iemand de tools meenemen die dat makkelijk maken om te vervangen?
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-