Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking VKB 2011

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 21:40 #889779 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Nabespreking VKB 2011

volvofiel;186205 schreef : Ik zocht een setje knipperlichten voor de 460 en die zag ik ook liggen; dat setje moest echter 80 euro kosten!! :crazy2:

Kijk hier eens: www.nos.performance-parts.nl/

Pagina 2. Ik weet het niet zeker maar 3461575 en 3461576 lijken er wel erg op! Nieuw, origineel en goedkoop...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 22:00 #889786 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Nabespreking VKB 2011
Afgelopen zondag samen met Joost en Stefan naar de VKB gereden.
Erg positief over de ruimte i.v.m. de ouwe troep die men de Veemarkthallen noemt. Jammer dat het binnen een beetje donker is en alles belicht moet worden met kunstlicht, maar dat laat de auto's er ook wel goed uitzien.
Sommige die het verdienen en sommige die het niet verdienen :p
Er zaten een aantal behoorlijk krokante gebakjes tussen de mooie auto's.

Qua onderdelen niet zo heel veel bijzonders en als er wat bijzonders tussen stond, dan was het wel heeeeeel erg bijzonder (lees ?????).
Buiten leek het wel een mindere opkomst dan vorig jaar, maar dat kan natuurlijk ook door de gigantische parkeerplaats komen. Wat me echter wel opviel was dat het sorteren van de types minder goed geregeld was dan vorig jaar.
Zo had ik m'n 940 aan het eind van de dag tussen de Amazon's staan :halo: :+

Ik heb nog een leuk aantal foto's kunnen schieten en wou die nog even met jullie delen.

Alle Volvo 300 foto's, op wens zijn een ze allemaal in groot-formaat op te sturen!

[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img

Overige VKB foto's in een ander album -> HIEEERRRR

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2011 22:10 #889788 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking VKB 2011
Mooie foto's. Stuur ze maar door naar de redactie! redactie AT volvo300club PUNT nl. Misschien is het handig om dat met wetransfer.com te doen...de redactiemail wil nog wel eens tegenstribbelen met (veel) grote bestanden.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2011 11:46 #890098 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking VKB 2011

volvofiel;186205 schreef : Overigens geef ik de anderen gelijk; onderdelen kopen op de VKB wordt een "elitaire bezigheid" gezien de prijzen die gevraagd worden. Ik zocht een setje knipperlichten voor de 460 en die zag ik ook liggen; dat setje moest echter 80 euro kosten!! :crazy2:
Ik denk dat de (golf)balletjesclub zich wel heeft kunnen uitleven.

Ik was met iemand mee naar een andere verkoop van onderdelen en die kon 75 euro per stuk afrekenen voor nieuwe koplampen voor een volvo 340/360. Als je het over nieuwe lampen hebt dan is deze prijs een koopje. ?ls je het over goede tweede hands hebt dan is deze prijs normaal. Dat ik zo goedkoop ben voor veel mensen is omdat ik vaak de orginele verkoopprijzen niet weet en ook de waarde moeilijk kan inschatten. Dat gaat overigens wel steeds beter.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2011 11:58 #890100 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking VKB 2011
Nou Erik, 440's staan op elke straathoek en knipperlichten zijn er dus genoeg. 40 euro per stuk gaan vragen voor zo'n hoeklichtje, nee dat is echt te gek.

Dat jij nog wel eens matsprijzen hanteert is iedereen het wel over eens denk ik.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
22-10-2011 16:52 #890106 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nabespreking VKB 2011
Nou 75 euro is de dealer prijs voor een nieuwe koplamp...
Heb verschillende nieuwe koplampen op voorraad voor eigen gebruik, en meestal waren het 2 nieuwe voor 50 euro op marktplaats :)

Daarnaast, een 400 is nog minder geliefd als een 300. Dan verkoop je zeker weten niks met zulke prijzen. Maar ook op andere fora hoor ik mensen klagen over de VKB prijzen van dit jaar, dus het lijkt mij dat de prijzen idd aan de hoge kant waren...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-10-2011 18:36 #890118 door V300 register
Als ik vind dat iemand teveel vraag voor z`n spul loop ik gewoon door. De verkoper is in mijn ogen vrij om te vragen wat hij wil. Zolang er mensen zijn die het er voor over hebben heeft de verkoper wel gelijk, en heeft het spul wel die waarde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2011 12:27 #890492 door V300 register
Jaa het was leuk! ha staat die van mij er ook tussen bij de foto's van roodbaard! nais (die bordeaux rode in het midden op de 3de laatste fotoo).

Ik ben ook geinspireerd om clublid te worden,dus hoop ik binnenkort jullie nieuwste lid te mogen zijn!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC