Nabespreking VKB 2011
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zo'n remlicht is bij de dealer niet meer te bestellenv0lv0freak;186124 schreef : owja had je auto nog buiten zien staan.
Zo'n remlicht moet ik eigenlijk ook nog eens uithalen, met beige kapje.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
ik vond de VKB echt tegenvallen. Zeker na alle verhalen hier op het forum. Laat ik wel beginnen met complimenten voor de 300 stand! zag er keurig, interessant en representatief uit.
maar verder vond ik de beurs onprofessioneel opgezet. Overal maar wat standjes met onderdelen. her en der een derde partij voor hulpveren oid. Af en toe een auto die te koop stond. Weinig echt enthousiaste mensen. nauwelijks onderdelen voor de 300 (had ik ook eigenlijk niet verwacht). Al met al vond ik het een beetje een ouwe-mannen-beurs.
Dit was mijn beeld. Ik was er wel laat op de zaterdag middag, misschien ligt het daar aan.
Nogmaals, geen kritiek op de v3c. Maar de VKB viel me wat tegen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik moet wel zeggen dat ik de locatie opzich een h?le vooruitgang vind. we hebben al leuke idee?n gekregen voor volgend jaar.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Onderdelen voor de 300-serie kan je vergeten. Het blijft het lelijke eendje. Ik vond de beurs dit jaar wel een heel hoog Schmidt karakter hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Hoogtepunt van de stand, de 360 van Steven!
Wat een prachtauto!
Carlo was id erg aanwezig met zijn top auto`s maar ik had het vermoeden dat dit te maken had met het wegblijven van Wim Classics.
Ik denk dat schmidt de lege plaats heeft opgevuld van Wim.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Overigens geef ik de anderen gelijk; onderdelen kopen op de VKB wordt een "elitaire bezigheid" gezien de prijzen die gevraagd worden. Ik zocht een setje knipperlichten voor de 460 en die zag ik ook liggen; dat setje moest echter 80 euro kosten!! :crazy2:
Ik denk dat de (golf)balletjesclub zich wel heeft kunnen uitleven.
Ik schrok nog wel even toen ik zondagavond zag wat we allemaal in de 345 mee terug moesten nemen (en nee, dat waren geen aangekochte onderdelen)... gelukkig paste het erin maar dat doen we volgend jaar dus anders.
- V300 register
- Verbannen
-
Het laatste struinrondje heb ik met Wouter afgelegd, die is aanzienlijk behendiger in het doeltreffend identificeren van 300-spul dan ik