Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;177926 schreef : Kaaaak... Ik had me op deze toertocht verheugd, maar ben vanaf dinsdag twee weken op oefening :grr3: Kan w??r een evenement niet bijwonen :cry3:
Wees blij dat je op oefening kan ondanks alle bezuinigingen!

- V300 register
- Verbannen
-
elpee;178038 schreef : Ik heb me aangemeld.
ik ook, en Niels gaat ook meedoen!
- V300 register
- Verbannen
-
Nomen Nescio;178043 schreef : Wees blij dat je op oefening kan ondanks alle bezuinigingen!
Heb j?j weer gelijk in :+
Ik wens eenieder een fijne toertocht volgende week, en maak vooral veel foto's! :yeah:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ja, ik heb met opzet die route in kaarten uitgezet omdat je nu eenmaal in the middle of nowhere rijdt

Ik hoop op een grote opkomst, zodat de "Zand- en landwegenroute" een jaarlijks terugkerend evenement kan worden (wel met steeds een andere route natuurlijk

Zelf rij ik natuurlijk ook mee, als er liefhebbers zijn die in colonne willen rijden, kom dan maar via Ulft

- V300 register
- Verbannen
-
Omdat Andr? denkt een goede navigator nodig te hebben voor deze off the road toertocht zal ik ook meerijden.
Ik ben heel erg benieuwd. :yesyes:
Heb wel een vraag; is er koffie op `t startpunt verkrijgbaar of moet ik zelf een jerrycan meenemen? :wtf2:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Zelfs z? toeristisch, dat ik blij ben dat de route zaterdag pas is en niet dit weekend al (pinksteren). Het was echt heel erg druk met fietsers, ronduit hinderlijk. Dat zal komend weekend minder zijn.
Maar inderdaad; pauzeren en verzorging van de inwendige mens is geheel op eigen gelegenheid, simpelweg omdat er onderweg echt genoeg horeca is. Voor ieder wat wils.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;178194 schreef : Op diverse plaatsen langs de route is koffie/ander eten en drinken te krijgen, Winterswijk is erg toeristisch dus cafeetjes en eettentjes zat
En een goede ijszaak talamini.:yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Is wel een echte aanrader inderdaad!
Edit: die zaak staat al als tip onderaan de routebeschrijving, inclusief adres
- Laurens Post
- Nieuw lid
-