Nabespreking sleuteldag Leidschendam 09-10-2010
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Worden er tegenwoordig nog radio's gestolen? Die zijn toch onbruikbaar zonder passend frontje? Wat moeten ze daar dan mee...?Lucluc;157904 schreef : En zeg nou niet dat ik een betere radio moet kopen, want die wordt bij mij in de buurt toch maar gejat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens hebben ze bij mij met een inbraak de radio zonder afneembaar frontje (JVC Chameleon systeem) laten zitten. (maar wel m'n thermostaatbehuizing die in het dashboard lag ter vervanging gejat
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;157920 schreef : Worden er tegenwoordig nog radio's gestolen?
Eh, ik had het frontje laten zitten...
Zojuist de radio cd-speler gemonteerd die ik 2e hands kocht toen ik begon met de 3-serie van een Japans merk.... twee jaar in de 323, daarna drie jaar in de 340 GL special, toen uit de gratie geraakt, twee jaar geleden nog een tijdje in de 1700 die ik van Erik mocht lenen toen m'n 340 lpg kaduuk was en nu mag ie weer even tijdelijk dienst doen als m'n usb radio terug naar de winkel mag. Merk radio-cd is JVC. Doet het nog steeds!
En was gelukkig plug & play met de iso stekkers. Nu maar hopen dat ie het morgen ook nog doet. Goh, moet ik nog op zoek naar cd's.... heb wel veel platen, maar cd's?
- V300 register
- Verbannen
-
Succes met het omruilen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;157955 schreef : Tja, het inbouwframe en stekkertje dat nu aan de kabelboom vast zit ga ik echt niet meer loshalen!
Tja, dat wordt dan ruilen... ik ben benieuwd of de nieuwe het beter doet.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;158029 schreef : De oldskool JVC radio-cd doet het uitstekend. Vandaag de radio terug gebracht. Die wordt opgestuurd en als ik na 6 maanden nog niets heb gehoord, kan ik een 0900-nummer bellen. Voorlopig cdkes draaien dus!
En hoe lang had je die radio al? Normaal gesproken, bij terugbrengen binnen 2 weken, wordt gesproken van een DOA (Dead On Arrival), en krijg je zo een nieuwe mee.
6 maanden is wel ?rg lang :snif: