Las- en plaatwerk Cursus 14-11-2010
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;160428 schreef : Klinkt goed, heb je nog een antenne (dak) en evt de kapjes van de stoelzijkanten (die links van de bestuurdersstoel, waarvoor de stelknop eraf moet)?
Ik hoorde net dan Jean0Luc niet kan morgen. (Tabitha heeft dit topic beter doorgelezen dan ik)
Linkse bestuurdersstoel mist het kapje van. Dakantenne heb ik 2x. Ik gooi er een in de auto als ik er aan denk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;160428 schreef : Klinkt goed, heb je nog een antenne (dak) en evt de kapjes van de stoelzijkanten (die links van de bestuurdersstoel, waarvoor de stelknop eraf moet)?
Foto?
Heb nog een hele doos met plastic spul, waaronder losse lendesteun knoppen enzo. Misschien dat ik daar iets bij heb zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;160429 schreef : Linkse bestuurdersstoel mist het kapje van. Dakantenne heb ik 2x. Ik gooi er een in de auto als ik er aan denk.
Doe ze maar allebei, want die van mij is ook afgebroken nog :+ Al weet ik niet of er verschil in aansluiting zit, ik had een rubbere erop zitten dacht ik..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
STOELTJES
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Had me er nog zo op verheugd om eens iets anders te doen dan alleen het lompe bak en braad werk (ast moar vast zit).
Succes morgen iig en :pics:
- V300 register
- Verbannen
-

Oh, schrik niet van het grote bakbeest, de 740 gaat mee. (gisteren knutseldag gehad en even 'testen' of alles nu naar wens is)