Las- en plaatwerk Cursus 14-11-2010
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;154069 schreef : Ik hoop niet dat mijn GLS er dan nog als voorbeeld staat!
Hoe staat het eigenlijk met je GLS? Is een beetje stil geworden.
Dendorssers;154241 schreef : Ik ga toch ook proberen komen! zeker met het oog op Goldie... Die wil ik gewoon goed doen!
Ben jij erbij Karsten? Want ik heb nog wat voor je liggen

EDIT: oeps zie idd dat je inschrijving de deur uit is. Mooi, dan kunnen we dan kofferbakswappen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;159430 schreef : Hoe staat het eigenlijk met je GLS? Is een beetje stil geworden.
Ik wacht er ook met smart op. Ik neem aan dat ie er met de plaatwerkdag ook nog staat. Ik kan dat weekend helaas (ook) al niet. :cry3:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb de dag ervoor een Sinterklaasfeestje dat ik mee moet gaan versieren in de stad Sint-Niklaas. Samen met de klimvereniging mogen we lekker van het stadhuis wat abseilen heel de dag lang, verkleed als Zwarte Piet... Krijg voor 3 uurtjes fun zelfs nog 80 euro ofzo... Vorig jaar ook gedaan, zalig gewoon!
En als kers op de taart, maandag de 15de niet gaan werken! Dus echt wel dubbel 3 dubbel genieten van het weekend!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;159888 schreef : Ik dacht eerst dat ik niet kon komen, maar gelukkig kan het dus alsnog!
Heb de dag ervoor een Sinterklaasfeestje dat ik mee moet gaan versieren in de stad Sint-Niklaas. Samen met de klimvereniging mogen we lekker van het stadhuis wat abseilen heel de dag lang, verkleed als Zwarte Piet... Krijg voor 3 uurtjes fun zelfs nog 80 euro ofzo... Vorig jaar ook gedaan, zalig gewoon!
En als kers op de taart, maandag de 15de niet gaan werken! Dus echt wel dubbel 3 dubbel genieten van het weekend!
Gezellig, kan ik jou ook een keer de hand schudden.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;159889 schreef : Gezellig, kan ik jou ook een keer de hand schudden.
Dat kan als alles goed gegaan is de 13de met Sinterpiet idd

:+
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben u allen er zeer dankbaar voor!!:worship:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
7nov volgt de bevestiging van inschrijving voor de deelnemers.
er is overigens kans dat de cursus VOL zit en dan geld datum/tijd van inschrijving.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Ik moet zaterdag overwerken en zondagochtend moet ik nog in de kop van noord-holland zijn. Als ik dan ook nog om 10 uur in Malden moet zijn dan ben ik helemaal gebroken aan het einde van het weekend.
@ Mark, wil jij de lichtbak aan Niels meegeven? Komen binnenkort met de redactie weer samen dus dan zie ik Niels wel.