Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

V3C Tour-en Travel Weekend Limburg - verplaatst naar 4 en 5 September!!!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2010 14:13 #840915 door E. van Oostveen
Thks, that's great.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2010 21:08 #841088 door V300 register
Zo als het er nu uit ziet gaan wij mee.Mocht het zijn dat de grijze muis dan nog met de neus in de hoogte staat(?) mag ik dan met de 55 mee doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2010 21:22 #841089 door V300 register
Lijkt mij ook wel leuk om een tourrit te maken, echter is het vanaf Apeldoorn nog wel een eind rijden. Het plan is dus om daar ergens een camping te vinden om er vrijdag te overnachten en dan zaterdag de tour rijden.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 21:56 #841090 door E. van Oostveen
Dat is overmacht, in dat geval mag de 55 mee doen. Heb je een foto van de grijze muis, zodat de redactie later de foto's kan aanpassen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2010 22:00 #841091 door V300 register
Meerdere

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 23:05 #841093 door 16673-dummy
Wegens de verplaatsing van deze tocht zie ik mij genoodzaakt mijn voorlopige aanmelding in te trekken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2010 08:14 #841096 door V300 register
Start gegevens voor zaterdag 4 september 2010.

Het is de bedoeling om te starten vanaf het parkeerterrein Motel Van der Valk te Heerlen aan de N281 (antwerpseweg). Direct vooraan zijn parkeerplaatsen achter het Motel en dus niet aan de voorzijde kant autosnelweg.
De starttijd is vanaf 10:00 tot 10:15 afhankelijk van het aantal deelnemers.
Er kan een keuze gemaakt worden tussen een gezamelijke start, groeps start of individuele start, dus vrijheid blijheid (hoop ik tenminste).
De tour is evenals vorig jaar zoveel mogelijk uitgezet op straat niveau, dus een navigatie-systeem komt er handig van pas. Alle verdere middel van navigatie zijn toegestaan evenals het volgen van een andere club lid.
De lengte van de tourrit is ongeveer 170 kilometer, door berg en dal.
Maximale hoogte die gereden wordt is 693 meter, hoogste punt van Belgie maximale hoogte die gelopen kan worden is 700 meter ;).
Er zijn voldoende mogelijkheden om te eten en te drinken onderweg, naar ieders eigen keus en voor eigen rekening.
Het eind punt is in Argenteau, nabij Vis? aan de A2. De straat is Fonds Saint-Julienne bij de visvijvers van restuarant "La Vieille Vigne", onder het motto even weg van de snelweg!
Het ontvangst tot 18:00 of iets later, op de parkeerplaats. De mogelijkheid om de tocht is 2 dagen te doen is op eigen gelegenheid mogelijk. De tocht is namelijk geen staatsgeheim en is reeds eerder omschreven.

Hopend op een grote opkomst ook al is Zuid Limburg best wel ver, wij kunnen er over meepraten als we richting noorden gaan.
Maar het is een vakantiestreek en best wel de moeite waard.

En Joost wil je de tocht op 7 augustus rijden geen probleem de tocht kan ook op individuele basis worden gereden hij is klaar en ligt op de plank. Ik hoor wel van je.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
25-07-2010 15:15 #841102 door Mark Smeets
Ik ben ook van de partij als het goed is, moet nog even zien of mijn ouders mee rijden of dat iemand anders navigeert. Of ik trap pap eens heel hard onder zijn kont en we komen met 2 auto's, maar die kans is wel heeeeeeeel klein ;)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-07-2010 22:17 #841572 door Mark Smeets
Voor de mensen die van 'cross' houden, het weekend van 4 september is ook de knastercross in Geulle, dat is ter hoogte van Maastricht Aachen airport, alleen dan aan de andere kan van de snelweg.

www.knastercross.nl/2010/

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-07-2010 22:25 #841573 door V300 register
Mailen

Bart Manders;150767 schreef : Meerdere

Kun je even jou mails bekijken.

Groet Ton

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC