Nabespreking Elandrun 2010, 4 april
- V300 register
- Verbannen
-
Mooi foto materiaal, misschien dat ik volgend jaar niet op wintersportweekeind ga en ook lekker een rondje mee ga scheuren. Wie weet...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
H?, die ken ik, dat is volgens mij de eerste 760 in Nederland en nog steeds van de eerste eigenaar ook.punkazz;139858 schreef :
Deze heb ik een keer ingehaald op de snelweg (huh?). De ultieme foute bak, heerlijk.

Ronald is hard toe aan een dikkere stabilisatorstang. Zelfs met die stugge veren en dempers hel je nog flink over in zulke snelle bochtjes...
- V300 register
- Verbannen
-
Die V66 was volgens mij nog een tandje sneller dan jij Jan, die zat onder de 1:40. Wel een standaard 1100-motortje maar het rijgebeuren was redelijk aangepast, met een mooie zelfgebakken veerpootbrug, brede wieltjes en 'sportonderstel'. Volgens de eigenaar een hele verbetering, hij vertelde me vorig jaar meermalen tegen de zijruit te hebben gelegen

Mijn DAF ben ik alweer een aantal keer tegengekomen op de fotoalbums, ik heb al meer foto's van dat ding gevonden dan twee jaar geleden van mijn 340, toen ik godbetert nog op het circuit reed ook. Mmmm... misschien maar even een Ovlov-grilletje van marktplaats scoren

- V300 register
- Verbannen
-
Niels;139890 schreef : Die V66 was volgens mij nog een tandje sneller dan jij Jan, die zat onder de 1:40. Wel een standaard 1100-motortje maar het rijgebeuren was redelijk aangepast, met een mooie zelfgebakken veerpootbrug, brede wieltjes en 'sportonderstel'. Volgens de eigenaar een hele verbetering, hij vertelde me vorig jaar meermalen tegen de zijruit te hebben gelegen

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Eigenlijk zou die tekst heel groot over je achterraam moeten staan

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;139918 schreef : vind het alleen wel jammer dat de ass-foto van m'n 340T te klein is om de tekst onder de nummerplaat te lezen:D
Zeg dan ook effe wat er staat

- V300 register
- Verbannen
-