Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2010 20:47 #818834
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
en meehelpen is het mooiste.,leer je fijne kneepjes van je auto :yesyes:..en als je er helemaal niet uit komt..dan is er nog super anjo..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
21-02-2010 21:21 #818842
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
Ja en natuurlijk onze wandelende V300 wikipedia, die ook de nodige sleutel ervaring heeft. :yesyes:
Gr; Wouter.
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2010 22:21 #818848
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
Als het goed is leg ik die op mijn voorstoel wanneer ik kom... :humor:
Hoe zo'n sleuteldag werkt?
Stukkie rijden, "h?, kijk daar, wat een hoop Volvo 300's... oh wacht, we zijn er al! Terrein op rijden, bekenden groeten, onbekenden ontmoeten, h? koffie!
Aansprakelijkheidsuitsluiting tekenen, even rondneuzen bij de al sleutelende leden, koffie, kletsen, h?, zijn dat originele velgen? Die wil ik ook!
Auto naar binnen of op de brug rijden en met hulp van andere leden en/of iemand van de TC je probleem analyseren en verhelpen, nieuwe onderdelen monteren of gewoon regulier onderhoud uitvoeren, koffie, kletsen, nog meer kletsen en nog meer koffie en dan tevreden en weer een ervaring rijker.
Of zo iets gelijksoortigs...
Hoe zo'n sleuteldag werkt?
Stukkie rijden, "h?, kijk daar, wat een hoop Volvo 300's... oh wacht, we zijn er al! Terrein op rijden, bekenden groeten, onbekenden ontmoeten, h? koffie!
Aansprakelijkheidsuitsluiting tekenen, even rondneuzen bij de al sleutelende leden, koffie, kletsen, h?, zijn dat originele velgen? Die wil ik ook!
Auto naar binnen of op de brug rijden en met hulp van andere leden en/of iemand van de TC je probleem analyseren en verhelpen, nieuwe onderdelen monteren of gewoon regulier onderhoud uitvoeren, koffie, kletsen, nog meer kletsen en nog meer koffie en dan tevreden en weer een ervaring rijker.
Of zo iets gelijksoortigs...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2010 22:36 #818851
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
een simpele en strakke uitleg jeroen..
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 22:07 #818995
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
Ik heb me ook aangemeld, om rubbers te vervangen. Gebeurt dat ook eens. Ik vind het vrij slecht van mezelf als halve TC-lid dat ik dat nog niet gedaan heb
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-02-2010 22:17 #819004
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
Ik twijfel nog ivm tijdstekort. Maar omdat het redelijk dichtbij is ben ik ook wel benieuwd hoe het gaat en wie er bij de club zijn zeg maar. Mag ik ook komen zonder perse iets te doen ?
Ik ben allang blij als iemand me aan kan wijzen hoe ik mn achterbumper demonteer. De rest doe ik liever op een warme lentedag als ik een hele dag tijd heb :hmmz:

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 22:24 #819014
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
Kijken mag altijd. Wel eerst even de aansprakelijkheidsuitsluiting tekenen voordat je de werkplaats binnengaat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-02-2010 23:14 #819036
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
goed gezegd Jeroen :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-02-2010 07:48 #819047
door V300 register
Had ook graag willen komen, maar is mij toch wat te ver!
Waarom komen er geen sleuteldagen wat dichter bij de grens...
Waarom komen er geen sleuteldagen wat dichter bij de grens...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-02-2010 07:49 #819048
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
Als het goed is rijd ik met Laurens mee, bij aankomst eerst netjes de verklaring tekenen natuurlijk 
Nu ben ik niet zo'n techniek goeroe als Anjo En Wouter N maar wie weet kan ik ook nog mensen assisteren bij hun klus/sleutelwerk.
Gr; Wouter.

Nu ben ik niet zo'n techniek goeroe als Anjo En Wouter N maar wie weet kan ik ook nog mensen assisteren bij hun klus/sleutelwerk.
Gr; Wouter.
Moderators: Mark Smeets