Sleuteldag 13 maart 2010; Mastenbroek te Ermelo
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;137340 schreef : - nope; niet dat ik weet
Jammer.
Vermilion;137341 schreef : Ik neem mijn krikje in ieder geval mee met 4 assteunen erbij
Als ik die dan even mag lenen als ik de wissel niet tijdens het brug werk kan doen... graag.
AvdAkker;137340 schreef : - ja
- uit het hoofd 4 liter
Mooi, dan neem ik alleen olie en filter mee.
Gekke Gerritje;137346 schreef : Ahhhh help:cry:, mijn autotje heeft natuurlijk lang stil gestaan en heb net getankt voor morgen en de benzine slang achter onder de auto lekt!!!! Heb er maar wat onder gezet en hoop morgen de slang te kunnen vervangen. Garage zal toch wel een slang en klemmetjes hebben:confused::confused::confused:
Helemaal vol getankt gok ik zo. Die lekkage is de vulslang of iets daar in de buurt. Bekend probleem als de wagen lang met te weinig benzine hefet gestaan/gereden. (Lees, als men nooit de tank vol gegooid heeft) Die slangen drogen helaas uit.
Zo spullen pakken en na het ontbijt op pad... tot zo.
Edit: ik zie net dat ik 12:45 ingepland sta, niet 10:45... iets minder hard rennen dus, maar wel op tijd die kant op, te leuk om te missen.

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
hehe lol; ik ga zo de 340T maar eens aanzwengelen:)
Ja.....eens een keer meerijden in jouw 340T lijkt me natuurlijk helemaal TE VET. :yesyes:
Moet nu echt weg....tot straks!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
huysmans;137361 schreef : Mooi, dan neem ik alleen olie en filter mee.
dan wil ik je nog even vriendelijk verzoeken om het sleuteldagreglement door te lezen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Tevens heb ik een vast type olie voor de wagens, net als het filter. (En nee, er komt niets anders in)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daar er de koelvloeistof van die garage in zit is het wel handig om daar te wisselen, dan kan ik bijvullen met het zelfde spul.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;137359 schreef : Nog 45 minuten en dan mag ik voor het eerst sinds 16 jaar weer meerijden in een 360 yeehaa!
Ow had het bij de carb cursus gezegd, en je had ook wel een blokje mee om mogen rijden, of zelf een stukje sturen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als ik weer een keer in Deventer ben mag je wel een keertje zelf sturen hoor... (in een witte nog wel, dan is de schok niet zo groot... :+)Wouter76;137359 schreef : Nog 45 minuten en dan mag ik voor het eerst sinds 16 jaar weer meerijden in een 360 yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-