nabespreking sleuteldag 10 okt '09
- V300 register
- Verbannen
-
Prima dag, veel gedaan.Koppeling, remmen, vario afgesteld en olie peilen gecheckt en de olie filter vervangen door een echte ipv een nepper.

De 340 komt nu inderdaad lekkerder opgang vanuit stilstand en rollen met een snelheid langzamer dan lopen gaat nu ook zonder 'stotteren'.:worship:
@ No?
Ook ik maakte op de heenweg de fout om de A44 te pakken maar we hadden ook via valkenburg-wassenaar-duirell-mercedes dealer op de A44-oversteken naar voorschoten naar leidschendam kunnen/moeten rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
het mechanisme + veertje achter de deurhendel lag onder in de deur.,diede zag dat er ook centrale deurvergrendeling die er in zit..Jos360;122527 schreef : Wat was het nu Jeroen? Deurhendels zijn altijd klote als die kapot gaan trouwens!
- V300 register
- Verbannen
-
Geweldige dag!
Ondanks dat Anjo voor mij de klus snel had geklaard,heb ik weer genoeg opgestoken.
Trekt weer minder zonder stoten op,thanks anjo.
De interesse in elkaar auto's en de behulpzaamheid is heel fijn.
Fijn dat de versnaperingen bevielen.(chips?)
Jammer dat ik W-technisch ben,maar ik probeer wat ik kan.
Geloof dat ik een beetje volvofiel aan het worden ben:crazy1:
Is dit gevaarlijk,jongens?
Had deze week een bod gedaan op een mooi uitziende schakelbak.
Zag vanavond dat ik hem voor die prijs op kan halen.
Weet het (nog) niet!
Thuisfront niet echt blij:S
Of toch de laguna maar verruilen voor deze NL-trots?
Ben niet zo handig,maar vind het heel erg leuk en trots om bij zo''n leuke club te zitten!
Thanks en greets,arthur.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;122543 schreef : het mechanisme + veertje achter de deurhendel lag onder in de deur.,diede zag dat er ook centrale deurvergrendeling die er in zit..
Ik bedoelde eigenlijk de motor

- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het verheugd me te lezen dat (relatief) nieuwe mensen zich al gelijk thuis voelen op de sleuteldag. Dat is eigenlijk het ultieme wat je als club(leden) kan bereiken.
Mochten er opmerkingen zijn dan hoort de TC en of EVC die graag.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de stationairsproeier was kapot.,anjo heeft deze ter plekke voor mij gefixt als tijdelijke oplossing voor het stationair blijven draaienJos360;122552 schreef : Ik bedoelde eigenlijk de motor
Die opmerking over deurhendels was algemene informatie. Centrale vergrendeling wil ook regelmatig kapot gaan, die kom je vaak pas tegen als je de deurpanelen los haalt inderdaad.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
was ook een mooi gezicht 2 340's die achter elkaar reden..doet me weer denken aan de jaren 80 en 90 inderdaad..Ralphies;122561 schreef : Rarara welk model auto rijd er voor me.
Was best leuk om met 2 auto's zo'n rit naar Leidschendam afgesproken te hebben, hele tijd een mooie auto voor je neus naast al die moderne windtunnel-rommel!
Kijk naar het uitzicht wat ik heel de tijd had, even terug in de tijd voor mijn gevoel

- V300 register
- Verbannen
-
Maar idd 4x per jaar sleuteldag vind ik prima hoor! Zou een top idee zijn.