Nabespreking sleuteldag Ermelo 26 September 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
btw, wat is een fariometic band voor de 360????

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;121184 schreef :
Ook grijpt de koppeling nu een stuk beter en vooral eerder aan, helaas (hoewel ik het fijn vind dat ik er in ieder geval nu achter kom en niet als het al te laat is) ontdekte Wouter N dat er speling op de aandrijfas zit waar de as op de spie aan de cvt kant zit.
Dat word dus op zoek naar een goede aandrijfas
Gr; Wouter.
Ik heb achteraf spijt dat we onze aandrijfassen niet even hebben geruild Wouter:)
Wie weet hadden we dan 2 perfect passende aandrijfassen gehad.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Ik had begrepen dat we even bij Erik ons licht op moeten steken.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;121200 schreef : Cool
Die diesel is trouwens niet driftwaardig heb ik gemerkt, hij heeft nogal last van onderstuur...zwaar motorblokkie. Piepende voorbanden bij een 340 had ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik durf je te vertellen: Die diesel kan h??l goed driften haha. Hij stond een keer schuin met zn neus naar me toe op een rotonde in Limburg toen ik nog in een Dodge Caliber reed...

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Och, dat valt allemaal erg mee. Met 'driften' bedoelde ik dat ik eventjes in een leuk bochtje flink gas bij heb gegeven, waardoor meestal de achterbanden beginnen te piepen, maar in dit geval de voorbanden. Driften kan ik ?berhaupt niet. Voor de rest echt heel netjes gereden, zeker toen ie nog koud was. Ik zou niet durven om deze auto te verraggen!Lucluc;121293 schreef : Met zulk gedrag krijg je makkelijker een kapotte koppakking. Jammer dat er slecht voor dit dieseltje is gezorgd.
edit: oh, ik besef me nu dat je reageert op Stefans post, enfin, ik laat mijn reactie maar staan, dan weet iedereen dat ik geen koppakkingsvernachelaar ben