Nabespreking van Het grote V3C Toertocht-, BBQ- Stap- Slaap- en Poetsweekend 2009!
- V300 register
- Verbannen
-
En wat is er nou mooier dan je tank half leeg rijden, lekker vlees happen, vervolgens voldaan op de terugweg de andere helft benzine wegstoken en vlak voordat je thuis parkeert nog even al die nieuw vrijgekomen ruimte in de tank opvullen met vers sap? Daar moet je gewoon tijd voor vrijmaken! :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoelaat begint Defqon? Vast niet voor het donker is? Dan komen jullie toch hier ff opwarmen en een vetbuffer in je maag aanleggen? Almere is maar een klein uurtje verderop vanaf hier...

- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;137722 schreef : Hoelaat begint Defqon? Vast niet voor het donker is? Dan komen jullie toch hier ff opwarmen en een vetbuffer in je maag aanleggen? Almere is maar een klein uurtje verderop vanaf hier...
Helaas, Defquon is van 11 's morgens tot 11 's avonds

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-

En in het zonlicht zie je veel meer, zeker in combinatie met alcohol (4:17)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nope... zou ik daar tijd voor hebben denk je? Ik ben dan wel werkloos, maar ik wordt in de hele familie ingezet als klussert en heb ook nog 3 kids thuis rondlopen...v0lv0freak;137731 schreef : De dvd nog niet gekeken?

Wat is dat eerste nummer in die clip? Noise Controllers? Klinkt vast lekker in de auto...v0lv0freak;137731 schreef : En in het zonlicht zie je veel meer, zeker in combinatie met alcohol (4:17)

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik had hem zelfs al gedownload...
- V300 register
- Verbannen
-
De V3C BBQ hou ik altijd goede herinneringen aan over + dat we natuurlijk ook vast weer uit gaan en lekker eten! Ik hoop dat we straks als we bejaard zijn nog steeds bij familie Bodeljodel in de tuin van het tehuis zitten met onze grijze koppen:D. Dan zijn hun kids van middelbare leeftijd en staan voor ons achter de BBQ

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Dit jaar ook weer een Poetsclinic Stefan?
- V300 register
- Verbannen
-
.1 Bijna al mn spullen zijn op (kunnen gekocht worden ok?)
.2 Tegen die tijd ben ik drukdrukdruk bezig alle tv, internet etc etc etc op te zeggen
.3 en bezig mijn verhuizing voor te bereiden
.4 We zijn ook weer afhankelijk van de zon/regen etc.