Nabespreking van Het grote V3C Toertocht-, BBQ- Stap- Slaap- en Poetsweekend 2009!
- V300 register
- Verbannen
-

Ik veronderstel dat Erik die leeftijd noemt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Jongens, niks meer zeggen over die 10 auto's die ik nog in die schuur opgeslagen heb staan he!? :nono: :+
Oh jee... zit ik ook al in een andere levensfase?Erik;110864 schreef : Tijdens de toerrit en de bbq heb ik ook ouderen gespot of mensen in een andere levensfase (kinderen, vaste baan; huisje boompje....).

- V300 register
- Verbannen
-
Hmmmm... Zou je er niet een paar weg doen? Kan je misschien die diesel opslaanBodejodel;111109 schreef : Oei, ik zag dat Herma het forum ook heeft gevonden... nu moet ik nog gaan oppassen met wat ik zeg...
Jongens, niks meer zeggen over die 10 auto's die ik nog in die schuur opgeslagen heb staan he!? :nono: :+

Het schijnt zo, Jeroen... Maar trek je niets aan van al die vrijgezelle jonkies als Erik..., het is allemaal jaloezieOh jee... zit ik ook al in een andere levensfase?

- V300 register
- Verbannen
-
Voel me met mijn 55 jaar geheel thuis bij de club:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Doodenge film waarin er enorm veel dreiging uitgaat van vogels.
Ik stond op de dag van de Beemdrit nog wat vlekken weg te poetsen (Je kunt op zo'n toertocht niet met een baggerauto aan komen zetten). Omdat het vroeg op de zondagochtend was was er niemand op straat. Een kraai stoorde zich aan mijn aanwezigheid en ondernam tot drie keer toe een duikvlucht op mijn hoofd....
Heb de strijd tegen de vogelpoep sowieso al opgegeven want daar is in mijn lommerrijke straat geen beginnen aan.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar Erik heeft gelijk! Ik laat nooit meer een vogelpoep zo lang op mijn auto liggen, want ik zie wat er dan gebeurd! Kl*te-lak-wegvretende-vliegende-ratten!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-