Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking van Het grote V3C Toertocht-, BBQ- Stap- Slaap- en Poetsweekend 2009!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-06-2009 14:55 #785786 door V300 register
Erik is jong van geest en lichaam :). In de liefde, het leven en samen met elkaar maakt je kalenderleeftijd niets uit. Dan gaat het om je ?chte leeftijd.

Ik veronderstel dat Erik die leeftijd noemt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2009 15:47 #785974 door Jeroen van Bodegom
Oei, ik zag dat Herma het forum ook heeft gevonden... nu moet ik nog gaan oppassen met wat ik zeg...
Jongens, niks meer zeggen over die 10 auto's die ik nog in die schuur opgeslagen heb staan he!? :nono: :+

Erik;110864 schreef : Tijdens de toerrit en de bbq heb ik ook ouderen gespot of mensen in een andere levensfase (kinderen, vaste baan; huisje boompje....).

Oh jee... zit ik ook al in een andere levensfase? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-06-2009 17:21 #785995 door V300 register

Bodejodel;111109 schreef : Oei, ik zag dat Herma het forum ook heeft gevonden... nu moet ik nog gaan oppassen met wat ik zeg...
Jongens, niks meer zeggen over die 10 auto's die ik nog in die schuur opgeslagen heb staan he!? :nono: :+

Hmmmm... Zou je er niet een paar weg doen? Kan je misschien die diesel opslaan :D

Oh jee... zit ik ook al in een andere levensfase? :D

Het schijnt zo, Jeroen... Maar trek je niets aan van al die vrijgezelle jonkies als Erik..., het is allemaal jaloezie :D :D :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-06-2009 18:03 #786004 door V300 register
Ach wat is oud? Het is dat ons kroost gevoerd moest worden, anders hadden we ook mee geBBQd
Voel me met mijn 55 jaar geheel thuis bij de club:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-06-2009 23:08 #786054 door V300 register
en zo hoort het ook!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-06-2009 23:20 #786116 door V300 register
Stefan: Waar blijft het topic met poetzonderhoudadviezen? Die !#$$!@#$@$#^ vogels zijn inmiddels alweer druk bezig al onze noeste arbeid teniet te doen.... :(

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-06-2009 00:49 #786123 door V300 register
Ik weet niet of jullie de film "the Birds" kennen van Alfred Hitchcock?
Doodenge film waarin er enorm veel dreiging uitgaat van vogels.
Ik stond op de dag van de Beemdrit nog wat vlekken weg te poetsen (Je kunt op zo'n toertocht niet met een baggerauto aan komen zetten). Omdat het vroeg op de zondagochtend was was er niemand op straat. Een kraai stoorde zich aan mijn aanwezigheid en ondernam tot drie keer toe een duikvlucht op mijn hoofd....
Heb de strijd tegen de vogelpoep sowieso al opgegeven want daar is in mijn lommerrijke straat geen beginnen aan.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2009 00:54 #786125 door E. van Oostveen
Het is zo simpel. Iedere keer als er poep op de auto ligt met een plantenspuit naar buiten lopen, nat maken en poep verwijderen. Daarna het jachtgeweer pakken en oorzaak aanpakken, daarna oorzaak op eten. Goed alternatief voor vlees uit bio-industrie.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2009 23:35 #786283 door V300 register
SHOTGUN!!!

Maar Erik heeft gelijk! Ik laat nooit meer een vogelpoep zo lang op mijn auto liggen, want ik zie wat er dan gebeurd! Kl*te-lak-wegvretende-vliegende-ratten!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2009 17:21 #791912 door Jeroen van Bodegom
De partytent heeft het ondanks de overdreven hoeveelheid extra scheerlijnen afgelopen week definitief begeven. Bij een zacht briesje is hij door zijn poten gezakt... :cry:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC