Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Van de week ga ik wel weer een dagje mailtjes beantwoorden en andere dingen regelen. Veel te mooi weer voor eigenlijk. :fHelaas doet de accu van mijn loeizware (7,3 kg) laptop het niet, dus ermee in de tuin gaan zitten is geen optie.volvofiel;97182 schreef : Als het een beetje wil vlotten wordt m'n broer huisgenootlid (heb ik eergisteren aangevraagd bij Tabitha) en kan 'ie dus zonder nekkendraaien mee naar de ALV.
Kijk eens op de site bij lid worden, daar staat ook iets over huisgenootleden aanmelden.
De mail van de ledenadministratie@ komt inmiddels gewoon bij mij aan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Volgens de agenda wordt Tabitha voorgesteld en ik wil d'r dat stuk niet laten lopen.

- V300 register
- Verbannen
-
Paniek, pieuw, ik sta ook op het menu.agenda ALV schreef : 11 Verslaglegging, nieuwtjes en mededelingen vanuit de Commissies:
A Evenementen Commissie, door Erik van Oostveen
B Ledenadministratie, door Tabitha Kooijman
- V300 register
- Verbannen
-

als je niet kunt op 19 april, zou dat punt dus vervallen / overgenomen worden door iemand van t bestuur
Ik denk trouwens wel dat het voor de vrijwilligers zeker leuk is om zich op de ALV te presenteren. Het "serieuze" deel van de financi?n en statuten etc is dan voorbij en het is dus een gelegenheid voor mooie verhalen, plannen en applaus voor de geleverde (en nog te leveren) prestaties
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op 100 meter er achter is de lucht nog steeds niet bekomen van de schrik van die brute verstoring...

- V300 register
- Verbannen
-
Rij ik helemaal gratis:D.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ongeveer 100 meter, totdat de diesel je tank heeft bereikt... :humor:slb_340;97341 schreef : Rij ik helemaal gratis:D.
- V300 register
- Verbannen
-
Keuze blijft dan tussen de 740 (de groene/ blauwe/ scheepsdiesel) en Streepje.