Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hmmm, misschien is er dan een kleine kans dat we met de GLS komen... h??l kleine kans...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
'T is dat ik het nu zie maar ik had 29-3 nog in de agenda staan!
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvomania;93643 schreef : Was het misschien niet raadzaam hen die al hadden aangemeld te mailen met de wijziging voorzitter????
'T is dat ik het nu zie maar ik had 29-3 nog in de agenda staan!
Ja, klopt dat is ook de gewone procedure. Elk evenement hoort een maand van te voren via de mail aangekondigd te worden en nog (afhankelijk van laatste inschrijfdatum) een week a twee weken van te voren nog een keer. Ik snap ook niet waarom dat niet gebeurt
antiekeradio;95600 schreef : ben welliswaar geen voorzitter, maar voel me wel aangesproken. Ik zal de EVC hierover nog even tippen, zodat ze dit alsnog even kunnen doen!
Ik voel me ook erg aangesproken en durf bijna niet meer naar de ALV te komen. Het lijkt me handig als ik eens goed ontdek (mini-curusje) hoe dat mailen naar alle leden vanuit de EVC nu werkt. Ik moet het echt gewoon een keer voor mijn neus eens zien gebeuren wil ik het echt snappen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Leden worden nog per post en/of mail uitgenodigd, ook zal de agenda nog toegezonden worden (dit komt ook in de Volvoice te staan voor niet-internettende leden)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
edit: ik had die tekst al eerder gezien voor de Volvoice, maar het valt me nu pas op dat niet duidelijk wordt of je je moet aanmelden...