Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

VKB 2009

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-09-2009 21:00 #796434 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic VKB 2009

heb persoonlijk liever niet dat iedereen zich tussen een stel auto's heen moet wurmen (al helemaal niet als de mijne er staat) om bij een tafeltje en de club zelf te komen, gebruik de auto's het liefste als "achtergrond decoratie".

Daar sluit ik me graag bij aan, ik heb het daar eigenlijk ook niet zo op.

Gr; Wouter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2009 21:14 #796437 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic VKB 2009
Ik heb nog wel een spiegel liggen die niet meer gebruikt wordt, maar die is maar 57 x 40 cm...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2009 21:15 #796438 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic VKB 2009

AvdAkker;119426 schreef : hoe kun jij nou ooit de broer van joost zijn:D

Als hij rijdt, schakel ik altijd.

@ indelingsplattegrondje van Joost ; stippellijntje is de buitenmuur ofzo?

heb persoonlijk liever niet dat iedereen zich tussen een stel auto's heen moet wurmen (al helemaal niet als de mijne er staat) om bij een tafeltje en de club zelf te komen, gebruik de auto's het liefste als "achtergrond decoratie". hangt er natuurlijk ook vanaf waar de stand zit, voor hetzelfde geld zitten we middenin de hal:D

Als Erik mij de maten kan doorgeven van het oppervlak wil ik best een nieuwe indeling maken.

Het stippellijntje is de lange zijde van 10m.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2009 21:17 #796440 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic VKB 2009
Lijkt me goed om de auto's goed af te schermen met afzetmateriaal. Kijken mag, maar aankomen niet.

Misschien kunnen we een mooie poster ophangen waar iedereen dan wel ff aan mag zitten.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2009 21:37 #796446 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic VKB 2009
nouja Joost, als je de contourmaten van de auto's gebruikt hebt op het 70m2 plattegrondje is in ieder geval aangetoond dat je de auto's en wat toebehorenmateriaal best wel netjes kwijt kunt. een daadwerkelijke indeling zou ik verder tijdens het inrichten van de stand doen, en niet op papier:D

@ jeroen; zo'n spiegel is in principe precies goed lijkt me,

ik moet trouwens ook even toegeven dat ik nog een losse complete vario heb liggen, met 2 goede riemen, en gepoedercoate montagesteunen; als ik met een blik diesel aan de gang ga op de bakken zelf dan ziet dat er ook aardig netjes uit, weet niet of er een tafel is waar dat op kan liggen? wellicht een makkelijkere oplossing om de vario eens te tonen als de kont van wouter's auto de lucht in brengen en moeilijk te doen met spiegels e.d..

@ Erik, ik was al iets dergelijks van plan door wat bordjes e.d. te maken met niet aanzitten:)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2009 21:42 #796448 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic VKB 2009
Ik neem die spiegel dan vrijdag mee. Zaterdag kom ik met het hele gezin ff volvo's kijken en bijkletsen.

Die losse vario in combinatie met de vario van Wouter op bokken lijkt me helemaal mooi! :D Dan is het voor veel mensen al meteen veel helderder.
Auto met de kont richting losse vario, spiegel iets gekanteld er onder, flinke bak licht onder de auto...!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-09-2009 22:09 #796455 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic VKB 2009
Als ik het zo eens lees zijn er al een hoop idee?n en ook wat betreft mijn auto, nu twijfel ik alleen voor mezelf nog......een heel leuk idee om de auto met de achterwielen op oprijdbrugjes oid te zetten, de vario kap eraf te halen en er een spiegel onder te leggen, is voor het publiek natuurlijk erg leuk en laat je de unieke kant van een 300 serie nog duidelijker zien.

Aan de andere kant ben ik ook best bang voor beschadigingen aan de auto, goed idee van Erik om duidelijk te maken op de stand dat de auto's om naar te kijken zijn en niet om aan te raken, zeker niet met een bereikbare cvt...

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-09-2009 22:58 #796458 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic VKB 2009
waar we vooral op moeten letten zijn de grote schades door dingen die omvallen (stellages/sta tafels)

en kleine schades door dingen als losbungelende ritssluitingen (punt van een opengeritste jas) scherpe delen bij spijkerbroeken/riemen etc.

Het eraf halen van de variokap en showen van de vario terwijl die op zijn plaats zit; met de spiegel een beetje schuin is het per definitie onmogelijk om erbij te gaan liggen en aan dingen te gaan zitten prullen. Schade verwacht ik daar iig absoluut niet van :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-09-2009 10:12 #796467 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic VKB 2009
Is het dan een idee om de motorkap van Anjo's wagen te verwijderen? Ten slote gaat die bij een 300 een beetje ongustig open. Zonder motorkap kan iedereen 'makkelijk zien hoe het eruit ziet, zonder dicht bij te hoeven komen. En tenslotte is dat onder de motorkap de grote trekpleister van die auto ;)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2009 10:46 #796469 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic VKB 2009
Lijkt me dat jullie de opstelling zo kiezen dat alles goed zichtbaar is, zonder dat mensen te dicht bij de auto's kunnen komen. Daarnaast zijn grote borden bij de auto's met de teksten: SPORTIEF, STANDAARD, LUXE van harte welkom. Dat moet heel erg opvallen, want daarmee geven we de mogelijkheden aan. Ook de mediauitingen (filmpjes, aankondigen krant/persberichten etc Wie oh Wie?) moeten hierbij passen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC