Niet V3C-evenement: nachtrit Achterhoek
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat Anjo daar niet op zit te wachten
En daarbij heb ik niet zo veel vrije tijd als hij

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jij *hebt* tenminste nog tijd om te sleutelen, bij mij is dat beperkt geworden tot tussen 1 en 2 uur 's nachts :hmmz2: En dat gaat in de toekomst denk ik niet veel beter worden...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat weet ik wel zeker! :yesyes:setsunakaede;95685 schreef : En dat gaat in de toekomst denk ik niet veel beter worden...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Om even te illustreren hoe moeilijk het was:
In deel II van de rit was vraag 2: Wat is het totaal van de getallen op de blauw bordjes met wit cijfer tot foto 3? Deze vraag is door niemand juist beantwoord. En het leek zo eenvoudig! De nummers 3 en 5 aan de linkerkant van de weg, nummer 4 aan de rechterkant. Twaalf ligt voor de hand, maar zou te simpel zijn. De nummers staan namelijk op beide zijde van de blauwe bordjes! Dus 24 was juist.
Tenslotte nog een hilarische gebeurtenis! Een van de deelnemers van een team bestaande uit 3 personen was uit de auto gestapt bij de handwijzer (vraag i in deel II) om alle kilometerafstanden te noteren. Tot zijn verbazing vertrok de auto in de duisternis tijdens zijn geschrijf hem in verwarring achterlatend. De mobiele telefoon was hier gelukkig de redder in nood.

- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
en ik zeker laatste?punkazz;96973 schreef : Whaha, de uitslag van de nachtrit is binnen. 24e geworden van de 30 deelnemers, maar ook 24e geworden van de 26 deelnemers die alles hebben gereden. 75 punten gehaald van de 298. JL heeft toch nog 45 punten gehaald door bij het onderdeel PtotP dichtbij het aantal km's te komen!
Om even te illustreren hoe moeilijk het was:
In deel II van de rit was vraag 2: Wat is het totaal van de getallen op de blauw bordjes met wit cijfer tot foto 3? Deze vraag is door niemand juist beantwoord. En het leek zo eenvoudig! De nummers 3 en 5 aan de linkerkant van de weg, nummer 4 aan de rechterkant. Twaalf ligt voor de hand, maar zou te simpel zijn. De nummers staan namelijk op beide zijde van de blauwe bordjes! Dus 24 was juist.
Tenslotte nog een hilarische gebeurtenis! Een van de deelnemers van een team bestaande uit 3 personen was uit de auto gestapt bij de handwijzer (vraag i in deel II) om alle kilometerafstanden te noteren. Tot zijn verbazing vertrok de auto in de duisternis tijdens zijn geschrijf hem in verwarring achterlatend. De mobiele telefoon was hier gelukkig de redder in nood.
- V300 register
- Verbannen
-