Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Niet V3C-evenement: nachtrit Achterhoek
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2009 13:53 #761831
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Niet V3C-evenement: nachtrit Achterhoek
Ok, ik krijg net te horen dat inschrijven in principe tot 1/2 uur voor de start kan. We staan er op de lijst bij. (en ik heb van de andere equipe hier van het werk begrepen dat de routebeschrijving niet iets engs is als bol-pijl oid, maar ook iets dat voor 'den gewone mensch' leesbaar is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2009 21:19 #761897
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Niet V3C-evenement: nachtrit Achterhoek
Effe overlegd: omdat het geen V3C-evenement is en er dus weinig bekenden zijn doen we toch maar niet mee.
Dan nog het belangrijkste: we gaan dat weekend weg, naar Drenthe. Even ontspannen na een drukke periode.
Omdat m'n broer en ik eerst nog moeten werken tot 17.00 uur, is de kans wel ?rg groot dat we nog even een neus om de hoek steken in Lochem om 19.00 uur. Dikke kans dat dat met de DLS is!
Dan nog het belangrijkste: we gaan dat weekend weg, naar Drenthe. Even ontspannen na een drukke periode.
Omdat m'n broer en ik eerst nog moeten werken tot 17.00 uur, is de kans wel ?rg groot dat we nog even een neus om de hoek steken in Lochem om 19.00 uur. Dikke kans dat dat met de DLS is!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2009 21:29 #761902
door V300 register
Kom dan iets eerder langs, 19:00 vertrekt de 1e. (en de meesten gokken op een maaltijd vanaf +- 17:00, dus de parkeerplaats zal veel leuks hebben
)

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2009 21:38 #761906
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Niet V3C-evenement: nachtrit Achterhoek
Effe denken, we kunnen ook onderweg langs de Mac gaan, dan zijn we tussen 18.00 en 18.30 in Lochem.
Zien we t.z.t. wel.
Zien we t.z.t. wel.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2009 21:40 #761907
door V300 register
Je schijnt je tot 30 min voor de start in te kunnen schrijven.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-03-2009 14:02 #762934
door V300 register
Wij gaan niet. Met de huidige conditie van Streepje vinden we het niet verantwoord om zo'n eind te gaan rijden. Eerst maar eens op ons gemak wat dingen oplossen, en verder rustig weekend vieren. Mag ook wel weer eens. :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2009 10:38 #763684
door V300 register
Enenenenenenen? Hoe was het?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2009 11:26 #763695
door V300 register
't Was vooral moeilijk!!!!!! Wij zijn als twee na laatste binnengekomen, half drie was het, terwijl je voor 2 uur moest binnenkomen. Onze uitslag was overigens geen schande gezien het aantal deelnemers (weinig) en nogal trage start, zie verder. De avond bestond uit 3 delen.
Eerste deel moest je aan de hand van een routebeschrijving rijden en vragen beantwoorden, een beetje zoals wij kennen. Daarna moesten we van punt A naar punt B en dan mochten we de volgorde van tussenpunten (1 t/m 6) zelf weten, maar alle wegen mochten we maar 1 keer rijden (je mocht dus niet omkeren). Was ook pittig. Ondertussen moesten we controleletters langs de kant van de weg spotten en opschrijven (in de juiste volgorde uiteraard).
Toen dachten mijn vader en ik dat we klaar waren (half twaalf). Maar nee, er kwam meer. Wel rustig aan doen, kopje soep, broodje. En pas om iets voor 12 uur weer door. Dat hadden we beter anders kunnen doen, we hadden er op tijd moeten zijn en op tijd door moeten gaan, want we konden alle tijd voor het laatste deel goed gebruiken. A.d.h.v. foto's moesten we een route volgen (heel moeilijk, maar erg leuk). De foto's hadden een standaard formaat, waardoor hele kleine fotootjes uitvergroot werden, waardoor je soms dacht dat je met enorme herkenningspunten te maken zou krijgen, terwijl ze soms niet groter waren dan een vuist. Daarnaast wederom die controleletters invullen en nog de juiste volgorde van een stuk of 7 andere foto's bepalen!! Dat laatste hebben we niet kunnen doen, omdat we er gewoonweg geen tijd meer voor hadden om op te letten.
Ik heb alleen Jean-Luc gezien, maar toen wij net onderweg waren voor het fotodeel zag ik opeens een rode 360 GLT (denk ik) voorbijkomen. Wie was da?
Ik heb geen foto's gemaakt, niet de moeite in het donker.
Eerste deel moest je aan de hand van een routebeschrijving rijden en vragen beantwoorden, een beetje zoals wij kennen. Daarna moesten we van punt A naar punt B en dan mochten we de volgorde van tussenpunten (1 t/m 6) zelf weten, maar alle wegen mochten we maar 1 keer rijden (je mocht dus niet omkeren). Was ook pittig. Ondertussen moesten we controleletters langs de kant van de weg spotten en opschrijven (in de juiste volgorde uiteraard).
Toen dachten mijn vader en ik dat we klaar waren (half twaalf). Maar nee, er kwam meer. Wel rustig aan doen, kopje soep, broodje. En pas om iets voor 12 uur weer door. Dat hadden we beter anders kunnen doen, we hadden er op tijd moeten zijn en op tijd door moeten gaan, want we konden alle tijd voor het laatste deel goed gebruiken. A.d.h.v. foto's moesten we een route volgen (heel moeilijk, maar erg leuk). De foto's hadden een standaard formaat, waardoor hele kleine fotootjes uitvergroot werden, waardoor je soms dacht dat je met enorme herkenningspunten te maken zou krijgen, terwijl ze soms niet groter waren dan een vuist. Daarnaast wederom die controleletters invullen en nog de juiste volgorde van een stuk of 7 andere foto's bepalen!! Dat laatste hebben we niet kunnen doen, omdat we er gewoonweg geen tijd meer voor hadden om op te letten.
Ik heb alleen Jean-Luc gezien, maar toen wij net onderweg waren voor het fotodeel zag ik opeens een rode 360 GLT (denk ik) voorbijkomen. Wie was da?
Ik heb geen foto's gemaakt, niet de moeite in het donker.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2009 12:01 #763700
door V300 register
Ik denk dat dat Jeroen de Ruijter is geweest, die reed tegen 4 uur bij Erik weg richting huis om auto te wisselen + navigator op te pikken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2009 12:01 #763701
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Niet V3C-evenement: nachtrit Achterhoek
Die rode GLT zal Fast Jeroen de Ruiter geweest zijn. Ik weet eigenlijk niet wie zijn maatje was?
Moderators: Mark Smeets