6 April Elandrun 2008!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op 0:16 en 1:43 zie je haar ook nog even voorbij knallen.wors;51704 schreef :
Ik had die auto echt nooooit weg moeten doen...

- V300 register
- Verbannen
-
Als ik mij niet vergis heeft ie als snelste tijd een 1:05..... staan? Heb geen 300 gezien die vlotter ging, of heb ik het mis?
Overigens een dikke 10 voor de 300 drifter!!! :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
@ jeroen...pech had je ook maar moeten komen..ik heb nog aangebode je op te komme halen maar heb niks van je gehoord...anders had je ook wel een keertje je vast moge klampen aan MIJN stoel! haahah echt jonge je had me moeten zien..
Helaas ben ik niet als 1e geeindigd hoewel ik wel een ruime tijd voor franswa en doeke heb gestaan (op de nummer 1 plaats) ahahah die gezichten die ze toen trokken toen wevroegen hoe t was om van een meidje te verliezen zijn GOUD waard...dat was de mooiste prijs die ik heb gekregen..uiteraard ook de ladies cup gewonnen (weet niet met hoeveel minuten verschil op nummer 2 majah)

Heerlijke dah...en ik neem graag t aanbod aan om nog eens te gaan racen!!! hoe harder hoe liever!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik had daar graag gebruik van gemaakt, maar ik had belangrijker dingen te doen. (jaja, geloof het of niet, maar mijn kleintjes zijn n?g belangrijker dan Volvo's :yesyes:)Pauline;51748 schreef : @ jeroen...pech had je ook maar moeten komen..ik heb nog aangebode je op te komme halen maar heb niks van je gehoord...anders had je ook wel een keertje je vast moge klampen aan MIJN stoel! haahah echt jonge je had me moeten zien..
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dan ga ik mijn 360 ook prepareren voor meer vermogen en een
betere wegligging.
- V300 register
- Verbannen
-
(pssst..., Pauline... er zijn verhalen van ombouw naar 2,3 literblokken, turbo's, megasquirt... hint

- V300 register
- Verbannen
-