6 April Elandrun 2008!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil strepen zetten en een rookgordijn trekken!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Neem wel een eigen helm mee dan!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
rwdstudent;51610 schreef : Als de organisatie het goed vind dat er mensen meerijden, mag iedereen binnen de club een rondje met mij meerijden!
Neem wel een eigen helm mee dan!
Count me in dan maar!!

- V300 register
- Verbannen
-
Als eerst lekker wat rond gekeken en gekletst en een hele mooie 940 bekeken

Daarna nog n rondje meegeweest in de beroemde 340 L (van leeg, van het interieur was er niets meer over) Je weet niet wat je meemaakt, grandioos! Met dikke wielspin reden we weg, de motor hevig blerend en de turbo fluitend en sissend en de wielen zoekend naar grip. Wat een snelle en gave auto, we werden van bocht naar bocht gesmeten en af en toe ging het echt goed schuin.
Elandrun 2008 in een paar woorden: Gezellig, spectaculair en gewoon heeeeel leuk. Niet iets om te missen!
- V300 register
- Verbannen
-

en een GL gezien die ook bij vd veen in nijverddal wegkwam
wel je koelwater eens peilen zat niks meer in.
was er met de 940.....
- V300 register
- Verbannen
-
die auto van Frits is echt snel, mooi geluidje erin van de turbo, erg leuk om dat te zien, en ook dat je geen diferencieel meer hebt kun je al meteen zien als je de bocht om wilt..
- V300 register
- Verbannen
-
Leuk dat er ontzettend veel V300-opkomst was. Frits met z'n 340 'PSSSSHT' was heel bijzonder om te zien en ja Doeke, ik moet je spectaculaire schuiver toch nog een keer aanhalen. Ik stel overigens voor een duel te organiseren tussen Fran?ois en Pauline. Zoveel rivaliteit mag niet zonder vervolg blijven natuurlijk :+
Ik dacht met 1.08.39 toch een mooie tijd voor een vario te hebben gereden, maar op de eindlijst stond een duivelskunstenaar genaamd Erik Welle die 1.03 (!!) op de klok had staan.
Onnoemelijk veel dank aan iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt - daar horen William en Maja ook bij!
- V300 register
- Verbannen
-