Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Elandrun 1 april

• Frank de Boer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2007 17:22 #661936 door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Elandrun 1 april
Is voor mij ook nog niet zeker of ik kom. Heb avond/nacht ervoor verjaardagfeesie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-03-2007 20:06 #661945 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 1 april
Ik kan ook niet, die sjees van mij rijdt nog steeds niet.

Misschien volgend jaar, als ik dan een rijdend iets heb ga ik misschien ook wel een beetje trekken aan de clubspecial (ik wil nog wel een keertje voluit op Zandvoort....)

Maareh.... 2 aanmeldingen! Wat is dat nou, zo kunnen we nooit onze sporen binnen de Volvo-community verdienen! Kom op menschen!

daarbij, er moet ook iemand zijn die een leuk stukje voor de Volvoice over dit evenement schrijft... het kan toch niet zo wezen dat William voor de zoveelste keer het bokje hiervoor is, toch...?

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2007 00:42 #662235 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Elandrun 1 april
Ik heb me vandaag nog snel even bij William aangemeld als vrijwilliger. Lijkt me leuk! Ik zou ook dolgraag meerijden met m'n 340, maar ik durf het niet aan. Het is maar een 1.4, hij is er niet voor gemaakt. Ben bang dat ie er niet zonder kleerscheuren vanaf komt. En ten tweede, dat kost ook weer een hoop brandstof (Leeuwarden - Lelystad, 'racen' en weer naar Leeuwarden). Nee de V70 TDI van m'n pa rijdt een stuk zuiniger! Al racen we daar ook niet mee...

Gr Doeke

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-03-2007 08:43 #662358 door V300 register
Ik kan helaas niet... Mn dagelijks vervoer heeft het begeven dus ik heb zondag een dielselpomp te vervangen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-03-2007 13:05 #662372 door V300 register
@Doeke: je kunt ook met een V70 TDI meedoen. Op het circuit komt het meer op stuurmanskunst aan dan op brute power.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-03-2007 13:18 #662373 door V300 register

Doeke Dobma;20383 schreef : Ik heb me vandaag nog snel even bij William aangemeld als vrijwilliger. Lijkt me leuk! Ik zou ook dolgraag meerijden met m'n 340, maar ik durf het niet aan. Het is maar een 1.4, hij is er niet voor gemaakt. Ben bang dat ie er niet zonder kleerscheuren vanaf komt. En ten tweede, dat kost ook weer een hoop brandstof (Leeuwarden - Lelystad, 'racen' en weer naar Leeuwarden). Nee de V70 TDI van m'n pa rijdt een stuk zuiniger! Al racen we daar ook niet mee...

Gr Doeke

Grappig dat het woord 'circuit' zoveel angst in blijft boezemen.
Dat stukkie asfalt dat op Lelystad ligt is een kartbaan, waar je met je oude auto veel beter uit de voeten kan dan met een moderne wagen.

Wij zijn in maart geweest met onze vereniging, uitslag:
1. Mini 1300cc (198x, ~50pk)
2. Seat Leon FR (2006, 260pk)
3. Seat Ibiza Cupra (2001, Weitec onderstel, 156pk)
4. DAF 66 (1973, 59pk)

5 t/m 11: MR2, New Mini, Toledo Cupra R (220pk), Volvo 242 :+, Trans Am, Porsche 944 etc)

Vorig jaar was ik derde boven een Supra, 328i, Calibra 4x4 turbo, MR2 Turbo en nog meer nieuwerwets spul (1 en 2 waren toen een M3 en bovenstaande Ibiza Cupra)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-03-2007 19:31 #662398 door V300 register
Ik ga er ook bij zijn! Doeke, als je het aandurft kunnen we wel met de 360 gaan. Die durf ik ook de baan wel op te duwen. Vrees dat hij het toch niet heel lang meer gaat maken, maar das een ander topic.

Kan er nog aangemeld worden? en wat kost dat/waar doe je dat? En waar haal je een helm??

Thijs
*die nooit brommer gereden heeft*

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2007 19:58 #662399 door Doeke Dobma (GAST)

thyzerrr;20554 schreef : Doeke, als je het aandurft kunnen we wel met de 360 gaan. Die durf ik ook de baan wel op te duwen.

Ok cool! Dan help ik je wel met duwen!!:D

Gr Doeke

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2007 20:14 #662400 door Doeke Dobma (GAST)

danpy;20529 schreef : Grappig dat het woord 'circuit' zoveel angst in blijft boezemen.

Danny,

Het is niet dat ik er angstig tegenover sta. Ik weet dat het risico nihil is. Ik ben ook niet bang dat het vermogen van de 340 niet voldoende zou zijn. Maar ondanks dat het leuk en betrekkelijk safe is, neem ik de gok liever niet. Ten eerste: Ik moet ook weer terug naar Leeuwarden, dus ik moet er niet aan denken dat er w?l iets misgaat. Ten tweede, ik ben maar student. Studenten hebben niet zo heel veel geld. Als er iets gebeurt is de kans groot dat ik het niet kan betalen:( Dan doe ik liever volgend jaar mee, als ik wat financiele reserve heb;) (als, als....) Ten derde, ook weer over geld, heen en weer naar lelystad kost me 3/4 tank. En hij rijdt niet op water...
Het is gewoon de combinatie van factoren, die mij heeft laten besluiten dat het verstandig is om niet mee te doen. Snap?

Maar ik ben een goede supporter hoor!

Gr. Doeke

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-03-2007 23:14 #662405 door V300 register
Mensen onthou 1 ding met racen gaat alles stuk...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC