Elandrun 1 april
- Frank de Boer
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien volgend jaar, als ik dan een rijdend iets heb ga ik misschien ook wel een beetje trekken aan de clubspecial (ik wil nog wel een keertje voluit op Zandvoort....)
Maareh.... 2 aanmeldingen! Wat is dat nou, zo kunnen we nooit onze sporen binnen de Volvo-community verdienen! Kom op menschen!
daarbij, er moet ook iemand zijn die een leuk stukje voor de Volvoice over dit evenement schrijft... het kan toch niet zo wezen dat William voor de zoveelste keer het bokje hiervoor is, toch...?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr Doeke
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Grappig dat het woord 'circuit' zoveel angst in blijft boezemen.Doeke Dobma;20383 schreef : Ik heb me vandaag nog snel even bij William aangemeld als vrijwilliger. Lijkt me leuk! Ik zou ook dolgraag meerijden met m'n 340, maar ik durf het niet aan. Het is maar een 1.4, hij is er niet voor gemaakt. Ben bang dat ie er niet zonder kleerscheuren vanaf komt. En ten tweede, dat kost ook weer een hoop brandstof (Leeuwarden - Lelystad, 'racen' en weer naar Leeuwarden). Nee de V70 TDI van m'n pa rijdt een stuk zuiniger! Al racen we daar ook niet mee...
Gr Doeke
Dat stukkie asfalt dat op Lelystad ligt is een kartbaan, waar je met je oude auto veel beter uit de voeten kan dan met een moderne wagen.
Wij zijn in maart geweest met onze vereniging, uitslag:
1. Mini 1300cc (198x, ~50pk)
2. Seat Leon FR (2006, 260pk)
3. Seat Ibiza Cupra (2001, Weitec onderstel, 156pk)
4. DAF 66 (1973, 59pk)
5 t/m 11: MR2, New Mini, Toledo Cupra R (220pk), Volvo 242 :+, Trans Am, Porsche 944 etc)
Vorig jaar was ik derde boven een Supra, 328i, Calibra 4x4 turbo, MR2 Turbo en nog meer nieuwerwets spul (1 en 2 waren toen een M3 en bovenstaande Ibiza Cupra)
- V300 register
- Verbannen
-
Kan er nog aangemeld worden? en wat kost dat/waar doe je dat? En waar haal je een helm??
Thijs
*die nooit brommer gereden heeft*
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
thyzerrr;20554 schreef : Doeke, als je het aandurft kunnen we wel met de 360 gaan. Die durf ik ook de baan wel op te duwen.
Ok cool! Dan help ik je wel met duwen!!

Gr Doeke
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
danpy;20529 schreef : Grappig dat het woord 'circuit' zoveel angst in blijft boezemen.
Danny,
Het is niet dat ik er angstig tegenover sta. Ik weet dat het risico nihil is. Ik ben ook niet bang dat het vermogen van de 340 niet voldoende zou zijn. Maar ondanks dat het leuk en betrekkelijk safe is, neem ik de gok liever niet. Ten eerste: Ik moet ook weer terug naar Leeuwarden, dus ik moet er niet aan denken dat er w?l iets misgaat. Ten tweede, ik ben maar student. Studenten hebben niet zo heel veel geld. Als er iets gebeurt is de kans groot dat ik het niet kan betalen:( Dan doe ik liever volgend jaar mee, als ik wat financiele reserve heb;) (als, als....) Ten derde, ook weer over geld, heen en weer naar lelystad kost me 3/4 tank. En hij rijdt niet op water...
Het is gewoon de combinatie van factoren, die mij heeft laten besluiten dat het verstandig is om niet mee te doen. Snap?
Maar ik ben een goede supporter hoor!
Gr. Doeke
- V300 register
- Verbannen
-