Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Sleuteldag V3C Garage Mensink 24 september 2005

• André Minet
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2005 22:52 #624820 door André Minet
Sleuteldag V3C Garage Mensink Denekamp zaterdag 24 september 2005

Op zaterdag 24 september 2005 kunnen de sleutelaars onder de V3C-ers weer
terecht bij garage Mensink in Denekamp.

We worden verwacht in het schitterende nieuwe pand aan de Sombeekweg 13 in Denekamp.
(zie voor een schets de website: www.auto-mensink.nl )

De Sombeekweg is de rondweg om Denekamp heen en is te bereiken door komend vanaf Oldenzaal de weg te volgen door het centrum van Denekamp en dan op de tweede rotonde rechtsaf te slaan en dan alsmaar rechtdoor te rijden.
Net voor de T-splitsing bevindt zich links de garage.

Er wordt zoals gewoonlijk gestart om 9.00u. en naar gestreefd om uiterlijk 16.00u het pand net zo nieuw en schoon achter te laten als we het hebben aangetroffen.

Aanmelden is verplicht en moet graag zo snel mogelijk (grote klussen uiterlijk op 10/9, kleine dingen voor 18/9) plaatsvinden
bij Wouter Nieuwlaat op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve precies te omschrijven wat er gedaan moet worden;
welke onderdelen er benodigd zijn en of U die onderdelen
zelf meeneemt of door Mensink wil laten leveren.
In het laatste geval moet U zelf zsm contact opnemen met Robert Mensink
teneinde teleurstellingen te voorkomen. Tel.no. is 0541-351666.

Speciaal gereedschap en verbruiksmaterialen zoals olie en koelvloeistof
zijn voorhanden en alles wat U verbruikt moet na het sleutelen met Mensink worden afgerekend.

Verder zijn de gebruikelijke voorwaarden van toepassing:

Restauraties, plaatwerk en laswerk kunnen niet worden uitgevoerd tijdens sleuteldagen.

Sleutelaars zijn gewoon V3C-lid,
U begint pas met sleutelen nadat u het aansprakelijkheidsformulier heeft gelezen en ondertekend. U vrijwaart V3C en de garage voor aansprakelijkheid wegens schade/letsel ontstaan tijdens het sleutelen. Ook graag de 5 euro verplichte milieubijdrage vooraf betalen.

Indien er meer aanmeldingen zijn dan er plaats is, dan geldt: "wie het eerst komt
wie het eerst maalt"

de TC beoordeelt de haalbaarheid van klussen in overleg met de garagehouder.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-07-2005 23:13 #645961 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag V3C Garage Mensink 24 september 2005
@ Andre Is er vorig jaar niet met Robert afgesproken dat we als club meehelpen met verhuizen?

Als dank dat we van de sleutelmogelijkheid gebruik hebben kunnen/mogen maken?

• André Minet
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2005 23:46 #645962 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Sleuteldag V3C Garage Mensink 24 september 2005
Ja Nina,

maar ik heb nog geen data voor de magazijnruimdag
cq officiele openingsdag mogen ontvangen.

Mensink houdt het oude pand nog even aan en
had het de afgelopen maanden te druk met de verhuizing
van het oude naar het nieuwe pand.

Daarbij had hij de V3C leden niet nodig maar
voor de ruimdag en de opening wel.

Wordt vervolgd.

Gaarne bij de topic blijven: sleuteldag op 24/9.

mvg

Andre

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-09-2005 12:05 #645963 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag V3C Garage Mensink 24 september 2005
Ik heb wat vragen over de sleuteldag.
Op de sleuteldag wil ik mijn uitlaat repareren, ik denk dat het voorstuk niet meer goed is. Toen mijn auto steeds afsloeg in de regen ging mijn uitlaat weer kapot, ik denk dan ook dat het voorstuk rot is. Want de herrie komt schuin van voren als ik in de auto zit en de dampen komen ook lekker de auto in. Ik heb dus een nieuw of goed tweedehands voorstuk nodig vanaf mijn katalysator. Ik heb dan denk ik ook pakkingen nodig. Kan ik die bijvoorbeeld bij de garage bestellen?
Ook wil ik graag mijn benzine slangetjes vervangen achter bij de tankaansluiting, waar kan ik deze slangetjes het beste halen?
De pakking tussen carburateur en luchtfilter is ook niet meer goed, is die ook te bestellen bij Mensink?
Tot slot zou ik graag een ervaren persoon even naar mijn auto willen laten kijken naar de staat van mijn auto in het algemeen, dus carrosserie, motor e.d..
Ik ben benieuwd of mijn plannen haalbaar zijn op de sleuteldag, graag jullie advies.

Groeten,
Jeroen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-09-2005 16:07 #645964 door V300 register
vanaf de katalysator, dat zal wel niet hoor...

juist ergens voor de katalysator. wat je nodig hebt is een voorpijp. graag van tevoren met de eigen oogjes de uitlaat bekijken waar het gat precies zit (evt foto maken)

de onderdelen die je noemt, zullen naar alle waarschijnlijkheid zonder problemen leverbaar zijn. ik zal contact opnemen met de garagehouder of hij ze heeft liggen.

Groetjes Wouter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-09-2005 22:56 #645965 door V300 register
Ja ik bedoel idd voor de katalysator, ik ga deze week nog even proberen het gat te vinden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-09-2005 10:16 #645966 door V300 register
Die klus heb ik in juli gedaan. Begin een paar dagen van de voren maar per dag de bouten in te spuiten met wd40. Het is ongelooflijk dat die bouten dan loskomen, maar ze doen het dan wel.
Ik ga ook naar de klussendag en zal deze dag geen brug bezet houden. Eigen ga ik doen wat ik toen wilde doen, kleppen stellen en blok afstellen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-09-2005 21:05 #645967 door V300 register
Aangezien ik halverwege de voorbereidingsperiode de co?rdinatie van dit evenement heb overgenomen van Andre wil ik nog even melden hoe het staat met de aanmeldingen, zodat mensen die in de overgang 'tussen de wal en het schip' geraakt zijn dit nog even kunnen melden.

er zijn tot nu toe 9 aanmeldingen:
- Jeroen Bouman
- Frans Pannekeet
- Hans van Dunne
- Rens van de Berg
- Fran?ois Aben
- Henk Eissens
- Andre Minet
- Siebren Dijkstra
- Johan van der Meulen

er gaan diverse klussen gedaan worden, varierend van distributieriem vervangen tot olie verversen.

Je kunt nog meedoen! vul dan wel zo spoedig mogelijk het volgende formulier in (bijlage) en stuur het naar mij op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

groetjes Wouter

aanmeldingsformulier denekamp.doc (59.4 k)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2005 13:48 #645968 door V300 register
Quote:
"Begin een paar dagen van de voren maar per dag de bouten in te spuiten met wd40. Het is ongelooflijk dat die bouten dan loskomen, maar ze doen het dan wel."

Phoeh wat stinkt en rookt dat spul als het warm wordt. Ik ben namelijk alvast met de behandeling begonnen en ik moest daarna ff een stukje rijden........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2005 16:28 #645969 door V300 register
Een paar keer is voldoende. Donderdag en vrijdag een of twee keer. En dan zet je straks er van onder een dopsleutel op met verlenstuk en zo'n stuk om een grotere draai te maken of om meer kracht te zetten en dan doet ie eerst niks en dan "klik". En je draait ze met de hand los. Ik doel hier vooral op de moeren aan het spruitstuk. Bij mij 19 jaar oud.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC