Een 360 als eerste auto
- V300 register
- Verbannen
Voor wat de deuk betreft, je zou een advertentie kunnen plaatsen met de vraag of iemand nog wat heeft liggen in de goede kleur (misschien Erik?). Ook een deukvrij roestvrij spatbord in de verkeerde kleur spuiten zal lang niet zoveel kosten als de bedragen die jij noemt. Een spatbord zal je, schat ik, zo'n 50 euro kosten. Spuitbus lak op kleur, primer en blanke lak nog eens 50 euro. Omdat het een los paneel is kun je daar een prima acceptabel resultaat mee krijgen.
Overigens vind ik dat je eigen uitdeuken best aardig gelukt is. Ik kan me voorstellen dat het van een afdtand nu niet meer opvalt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Haha nee oke, maar dit was voor mij ook de eerste keer dat ik echt de binnenkant zag van een auto, vandaar.
Trouwens, heeft iemand nog zo'n kapje liggen die in mijn bumper mist, of weten jullie waar ik deze kan krijgen:
Ik heb geen mistlampen voor op deze GLS, dus er horen kapjes in/op te zitten. In het blauwe rondje (dus links) zit deze wel, maar de andere kant mist al sinds aankoop. Ik heb op verschillende sites gezocht op "mistlampkap' oid maar niks kunnen vinden.
- Steven340
- Nieuw lid
Overgens zonder dat beugeltje, maar prima na te maken.
- V300 register
- Verbannen
Mocht je interesse hebben stuur maar een berichtje
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Scheelt weer een scherm, zijn volgens mij best schaars.
Ik hoef er geen geld voor, maar je mag wel ruilen met arbeid; 1 schuur moet nog uitgeruimd worden. (staan een paar auto's en een berg met onderdelen in, ongesorteerd) De onderdelen moeten gefotografeerd worden en ter verkoop aangeboden worden. Ik kom er niet aan toe, want het is teveel werk voor 1 persoon.
- V300 register
- Verbannen
Zoals in één van de foto's hierboven te zien is heb ik het scherm al uitgedeukt, zo goed als ik kon. Ik zou gerust willen helpen met je schuur, alleen Denekamp is voor mij nogal 'n eindje rijden (215km). Toch bedankt voor 't aanbod.
Oh en ik ben vanaf 1 januari lid vd V3C, dus als iemand van het forum dat zou kunnen aanpassen
- V300 register
- Verbannen
Marty360GLS;248308 schreef : Oh en ik ben vanaf 1 januari lid vd V3C, dus als iemand van het forum dat zou kunnen aanpassen
gereguleerd
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- Steven340
- Nieuw lid
Al met al best uitzonderlijk dat dit nog zo netjes is.
Verbaasde me toen met m'n gele 343 ook dat het helemaal roestvrij was, terwijl de rest van die auto een en al ellende is.