Mijn volvo 340 ex brandweer
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;232565 schreef : Oeh heerlijk geluid zo'n vr6! Succes met de ombouw!
Dankuwel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;232566 schreef : Toe maar, zal druk worden onder de kap dan
Succes ermee, welkom op het forum
Gelukkig is er genoeg plek onder de kap haha heb al eens geprobeerd om er injectie van te maken foto's volgen nog.
Verder bedankt voor je reactie!
- V300 register
- Verbannen
-
Joris;232569 schreef : Wat voor versnellingsbak ga je gebruiken achter de VR6 motor?
In eerste instantie blijft de volvo cardanas en bak alleen een VR6 koppeling na dat ik dat kapot heb gereden moet ik iets anders vinden. En voorwiel aandrijving maken is helemaal geen optie.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat de bak niet zo het probleem zal zijn, maar de aandrijfas inderdaad wel.
- Laszlo Mogyorossy
- Nieuw lid
-
Ik denk, maar ben er niet zeker van, dat het diff. van een 360 over te zetten is.
Mogelijk kan iemand dit bevestigen ??
- V300 register
- Verbannen
-
Wat is het voordeel van Mobil 1 eigenlijk?
- V300 register
- Verbannen
-
LMogyorossy;232599 schreef : De bak zal het probleem niet worden, zeker niet als je die vult met Mobil 1, maar het differentieel is het zwakke punt .
Ik denk, maar ben er niet zeker van, dat het diff. van een 360 over te zetten is.
Mogelijk kan iemand dit bevestigen ??
Is het differentieel niet het zelfde van een 340 en een 360 met handbak? De versnellingsbak op zich is wel hetzelfde staat me iets van bij, op de aansluiting van de cardanas/torquetube na natuurlijk.
Nu heb je wel verschillen in verhoudingen van differentieels natuurlijk, de bekendste zijn denk ik het GLE-differentieel met hele lange verhoudingen, en het normale diffentieel.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;232604 schreef : Is het differentieel niet het zelfde van een 340 en een 360 met handbak? De versnellingsbak op zich is wel hetzelfde staat me iets van bij, op de aansluiting van de cardanas/torquetube na natuurlijk.
Nu heb je wel verschillen in verhoudingen van differentieels natuurlijk, de bekendste zijn denk ik het GLE-differentieel met hele lange verhoudingen, en het normale diffentieel.
yuuup zo is het.