show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
De driedeurs drie-reeks
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2014 21:10 #942750
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De driedeurs drie-reeks
mooie kar, heeft deze niet een tijdje op autoscout gestaan (net gekeken, staat er nog op), als het die is ziet die er op jouw foto's een stuk beter uit als op de foto's bij de advertentie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
01-03-2014 21:23 #942751
door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic De driedeurs drie-reeks
Mooie wagen, zo op de foto's.
En ook leuk om nog een overstapper van 2 naar 3 tegen te komen!
Een deel van je verhaal kende ik al van Volvolvo, waar ik idd de 242 te koop zag (en ik me hierover verbaasde dat je m in de etalage zette).
En ook leuk om nog een overstapper van 2 naar 3 tegen te komen!
Een deel van je verhaal kende ik al van Volvolvo, waar ik idd de 242 te koop zag (en ik me hierover verbaasde dat je m in de etalage zette).
- Saskia De Vos (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2014 16:55 #942768
door Saskia De Vos (GAST)
Beantwoord door Saskia De Vos (GAST) in topic De driedeurs drie-reeks
Ja, dat klopt, de Volvo staat nog steeds op Autoscout (en elders ook, geloof ik). Misschien kan de vorige eigenaar er geen afscheid van nemen?
En tja.. het is altijd moeilijk af te gaan op alleen foto's h?. Ik heb de 343 op de foto gezet na een stevige was- en schoonmaakbeurt (al staat het interieur niet op de foto). Maar niet alle schoonheidsfoutjes zijn op die foto's te zien natuurlijk. De waarheid zal zo'n beetje tussen de twee fotoreeksen inzitten, denk ik
Ondertussen zit het andere achterlicht er al even in en heb ik ook de lelijke stickers op de achterruit verwijderd. Ik hoop nog een mooie chroomtrim te vinden voor de voorruit, dat zal ook veel verschil maken.
@ BartJu: ha, leuk je hier ook tegen te komen! Knappe 245
Goed dat die er niet uit gaat dankzij de nieuwe belastingregeling. Een Volvo 340 is uitstekend om de schorsingsperiode te overbruggen! Ik heb inmiddels je topic hier ook eens doorgelezen. Je 340 GL Special ziet er ook benijdenswaardig uit.. Die kilometerstand :wtf:
Ik begin het gevoel ondertussen ook te kennen dat mijn 343 misschien niet zo tijdelijk wordt als ie was bedoeld.. :wtf:
En tja.. het is altijd moeilijk af te gaan op alleen foto's h?. Ik heb de 343 op de foto gezet na een stevige was- en schoonmaakbeurt (al staat het interieur niet op de foto). Maar niet alle schoonheidsfoutjes zijn op die foto's te zien natuurlijk. De waarheid zal zo'n beetje tussen de twee fotoreeksen inzitten, denk ik

@ BartJu: ha, leuk je hier ook tegen te komen! Knappe 245

Ik begin het gevoel ondertussen ook te kennen dat mijn 343 misschien niet zo tijdelijk wordt als ie was bedoeld.. :wtf:
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
02-03-2014 19:43 #942782
door BartJu
Dank voor de complimenten.
Niettemin: Is ook een gevalletje 'op de foto valt t alemaal niet zo op', hoor..
En weinig gereden wil niet zeggen dat alles beter werkt, heb nog wel paar aandachtspuntjes op lijstje staan...
Beantwoord door BartJu in topic De driedeurs drie-reeks
Rubicon;226366 schreef : Je 340 GL Special ziet er ook benijdenswaardig uit.. Die kilometerstand :wtf:
Dank voor de complimenten.
Niettemin: Is ook een gevalletje 'op de foto valt t alemaal niet zo op', hoor..
En weinig gereden wil niet zeggen dat alles beter werkt, heb nog wel paar aandachtspuntjes op lijstje staan...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2014 20:31 #942784
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic De driedeurs drie-reeks
Mooie bak, hoor!
Mocht je zo'n gordelvanger zoeken, heb r laatst nog wat gevonden.
Alsook een 245 DL van 1981
(Moet ik die wel weg doen? Nah!)
Mocht je zo'n gordelvanger zoeken, heb r laatst nog wat gevonden.
Alsook een 245 DL van 1981

(Moet ik die wel weg doen? Nah!)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2014 12:19 #942798
door V300 register
we hebben vorig jaar een diagnosedag in Roosendaal gehouden. da's 100 km ofwel een uurtje vanuit Evergem
Beantwoord door V300 register in topic De driedeurs drie-reeks
Rubicon;226340 schreef : in al die jaren nog nooit op een meeting geraakt (ik heb vreselijke werkuren..). Dus denk dat sleuteldagen en cursussen in Nederland - hoewel zeer aantrekkelijk - praktisch voor mij quasi onhaalbaar zijn.
we hebben vorig jaar een diagnosedag in Roosendaal gehouden. da's 100 km ofwel een uurtje vanuit Evergem
Moderators: Mark Smeets