Winterauto, '92 345 GL variomatic
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
Hoop deuken en roest, maar motorisch heel goed. Variomatic gilt wel als hij koud is, maar pakt wel goed.
Zaterdag opgehaald in Amsterdam,
Met z'n oudere broertje,
Heb de wielen van de 343 gehaald, dit zijn winterbanden, en een stuk frisser van die lelijke doppen.
Gele lampen overgezet, oranje stadslichten, binnenkant schoongemaakt, was erg vies, en vlug gewassen, want ik moest werken.
Volgende week zaterdag ben ik vrij, dan wil ik hem zoiezo even helemaal goed wassen en luchtfilter en olie ververvangen.
En aan de achterkant werken een paar lampen niet, maar de bollen zijn nog goed, dus even kijken of de zekeringen en stekkers wel goed zijn.
Wat de schade en roest betreft zal ik er niet teveel aan doen.
Passen de achterlichten en achterbumper van een MK1 en MK2 op deze?
Gr Colin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Die deuk achter is dan wel weer jammer :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
Lucluc;224536 schreef : Achterlichten en bumper zullen waarschijnlijk wel passen, maar je zit met de kentekenverlichting.
Dan zou ik eventueel de kentekenverlichting in de MK1/2 bumper wel aan kunnen sluiten, maar bedankt voor je antwoord, ik ga erover denken.

General Custom;224541 schreef : Het probleem met de achterlichten zou ook zomaar een slecht contact van de massastrip kunnen zijn.
Er zit wel vocht in de unit zat ik, dus ik ga het zaterdag droog maken en kijken naar de kabels.
Massastrip is dat verticale staafje die met een boutje vast zit? Van de carrosserie naar de unit?
Wouter;224546 schreef : deze velgen kunnen volgens de mij bekende gegevens aanlopen op de remklauwen van het latere type remsysteem! let daar even op.
Lopen deze tegen de klauw aan ?? Ik hoor of voel niks met rijden, maar ik ga morgenavond dan toch even kijken op er een klauw kaal is geschuurd.
Heeft de MK3 dan ook een andere ET waarde als de MK1 ?
powerflux;224547 schreef : De verslaving heeft je ook al te pakken. Sterkte

En de MK1 vind ik veel leuker, maar valt me op hoe comfortabel de MK3 is! Goede vering, nog betere stoelen. Echt fijne auto.
Steven340;224557 schreef : Mooie aanwinst, moet wel even wennen aan de 343 velgen op een mk3.
Die deuk achter is dan wel weer jammer :hmmz2:
Ik hou wel van ouderwetse uitstraling, dat was eigenlijk de hoofdreden dat ik ze gelijk heb omgelegd, plus er zitten winterbanden omheen.
Inderdaad de schade's zijn jammer, misschien dat ik de achterkant nog opknap.
Ygis67;224558 schreef : Heb wel een klep en lampen voor je liggen. Hoor het wel.
Ik hou het nog even zo, maar als ik me bedenk laat ik het weten.
Bedankt voor de reactie's

Gr Colin
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Colin Haselaar;224588 schreef : Er zit wel vocht in de unit zat ik, dus ik ga het zaterdag droog maken en kijken naar de kabels.
Massastrip is dat verticale staafje die met een boutje vast zit? Van de carrosserie naar de unit?
Klopt, en die strip komt bij alle lampjes aan de achterkant om massa te maken.