Luuk's Volvo 340 GL Special
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Zuinig op zijn, en z.s.m. tectyleren! Ohja, en taxeren natuurlijk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;200413 schreef : Wat is dat trouwens voor n vreemd licht op de derde foto? Links naast de spatlap. Ik hoop een lens flare o.i.d.
Komt inderdaad van het fototoestel, het fijne weet ik er ook niet van.
Bedankt voor de reacties trouwens, ik ben er best wel een beetje trots op:)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je nu door het gat kijkt, zie je achterin (als ik het me goed herinner) een gat naar boven zitten. Probeer een keer of je door dit gat niet met een gebogen dikke brijnaald, je vinger,... de radio naar buiten kunt duwen (radio zit er in geklikt). Lukt het dan nog niet, dan kun je eventueel nog met je andere hand voorzichtig aan trekken via de cassette-opening.
Wat ook kan, maar je echt niet moet doen, is een brede schroevendraaier onder het grijze randje zetten. De radio klikt er zo wel uit, maar ik heb op die manier helaas dat grijze stuk beschadigd

Maar waarom moet de radio er eigenlijk uit? Het is zo'n mooi origineel ding :y:
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;200442 schreef : Schroef de asbak er een keer uit (1 schroef, en een lampje er uit trekken), en klik het plaatje er rechts langs los (gewoon schoevendraaier er onder).
Als je nu door het gat kijkt, zie je achterin (als ik het me goed herinner) een gat naar boven zitten. Probeer een keer of je door dit gat niet met een gebogen dikke brijnaald, je vinger,... de radio naar buiten kunt duwen (radio zit er in geklikt). Lukt het dan nog niet, dan kun je eventueel nog met je andere hand voorzichtig aan trekken via de cassette-opening.
Wat ook kan, maar je echt niet moet doen, is een brede schroevendraaier onder het grijze randje zetten. De radio klikt er zo wel uit, maar ik heb op die manier helaas dat grijze stuk beschadigd
Maar waarom moet de radio er eigenlijk uit? Het is zo'n mooi origineel ding :y:
Kijk hier kan ik wat mee! Dankjewel!
De radio moet er uit omdat ik vermoed dat de antenne kabel los zit, hij stoort als een malle