show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Mike's 360
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2012 23:51 #631962
door V300 register
Mike's 360 is gemaakt door V300 register
De meeste van jullie kennen me misschien alleen als deelnemer en Cupcoordinator van de
Volvo 360 Cup, maar ik heb sinds zaterdag ook weer een Volvo 360 uit 1987 (dus nog even
wachten tot mei 2013 tot de auto belastingvrij wordt) voor op de openbare weg!
Zonder foto's is een bericht natuurlijk niks waard;
Een technisch goede auto met maar 165.000 km op de teller, waarvan ik de 3e eigenaar ben.
Van de eerste 2 eigenaren zijn alle documentatie, bonnetjes en keuringsbewijzen nog aanwezig,
maar de mooiste "optie" is de achteruitrijsensor voor het inparkeren die er op is gezet door de
vorige eigenaar!
Kleine "To Do List";
- K&N Openluchtfilter
- Dempers rondom vervangen voor koni rood
- Verlagen?
- Radio & speakers inbouwen
Volvo 360 Cup, maar ik heb sinds zaterdag ook weer een Volvo 360 uit 1987 (dus nog even
wachten tot mei 2013 tot de auto belastingvrij wordt) voor op de openbare weg!
Zonder foto's is een bericht natuurlijk niks waard;
Een technisch goede auto met maar 165.000 km op de teller, waarvan ik de 3e eigenaar ben.
Van de eerste 2 eigenaren zijn alle documentatie, bonnetjes en keuringsbewijzen nog aanwezig,
maar de mooiste "optie" is de achteruitrijsensor voor het inparkeren die er op is gezet door de
vorige eigenaar!
Kleine "To Do List";
- K&N Openluchtfilter
- Dempers rondom vervangen voor koni rood
- Verlagen?
- Radio & speakers inbouwen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2012 00:32 #907009
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Mike's 360
Verlagen? Ik zou meer opteren voor het verangen van oude rubbers etc. Dit maakt hem al wat beter afgeveerd. Het lijkt een heel mooie auto. Lekker orgineel houden en van genieten.
Ik heb zelf een rode GLT sedan. Daar ben ik ook zuinig op. Er zijn immers nog maar heel weinig Volvo 360 en GLT's zijn er nog maar een paar in Nederland. Ik zie ook niet veel rode Volvo 360.
Succes er mee op de openbare weg
Ik heb zelf een rode GLT sedan. Daar ben ik ook zuinig op. Er zijn immers nog maar heel weinig Volvo 360 en GLT's zijn er nog maar een paar in Nederland. Ik zie ook niet veel rode Volvo 360.
Succes er mee op de openbare weg
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-04-2012 08:43 #907013
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mike's 360
Gaaf hoor zo'n 3-deurs! Volgens mij staat verlagen erg goed bij een 3-deurs. 15" wielen eronder, bumpers in kleur, ben je volgens mij klaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-04-2012 21:03 #907062
door V300 register
Dank je wel. Een verlaagde rode 3-deurs met 15'' velgen!!!!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2012 21:05 #907063
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Mike's 360
Cool! doet me weer denken aan mijn 360 sedan...
...dat komt van de zomer wel...:halo:
...dat komt van de zomer wel...:halo:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-04-2012 22:46 #907119
door V300 register
Ik heb al mooie 15" velgen op het oog, maar die liggen in de buurt van Assen.. Gelukkig gaan we daar 8 Mei weer racen met de Volvo 360 Cup dus dan kan ik ze meteen oppikken!
Ik heb ook nog een originele zwarte achter"vleugel" liggen, maar twijfel een beetje of ik die er op ga zetten vind hem zo ook wel wat hebben!
De rubbers ga ik sowieso vervangen met de tijd, maar eerst er maar lekker in rijden als me Jag verkocht is!
Ik heb ook nog een originele zwarte achter"vleugel" liggen, maar twijfel een beetje of ik die er op ga zetten vind hem zo ook wel wat hebben!
De rubbers ga ik sowieso vervangen met de tijd, maar eerst er maar lekker in rijden als me Jag verkocht is!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-04-2012 09:21 #907132
door V300 register
Ik zie het zo: verlagen en alle rubberstootstrips van de zijkanten verwijderen. Gespoten bumpers en 15" velgjes erop. Taartschep kan misschien wel wat betekenen voor de wegligging. Voor het mooi zou ik die eraf laten.
En een zwarte trim rond de voorruit.
En een zwarte trim rond de voorruit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2012 22:57 #907222
door V300 register
ja, dat is wel een typische inderdaad. d'r zit wel een alu lijstje op de voorruit en de dakgoot, maar de ramen hebben zwarte sierlijsten!
een heel net wagentje, overigens. zo te zien is het een spiegeltje
een heel net wagentje, overigens. zo te zien is het een spiegeltje

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-05-2012 14:37 #907323
door V300 register
Het spatbord aan de bijrijderskant heeft wat poetswerk nodig, maar voor de rest is de auto nog uhmm.. erg rood!
Helaas nog niet veel tijd gehad om wat aan de auto te doen op het uit de achterbak halen van de winterbanden na
Helaas nog niet veel tijd gehad om wat aan de auto te doen op het uit de achterbak halen van de winterbanden na

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2012 11:31 #909635
door V300 register
Helaas nog niet veel gedaan aan de auto, omdat ik vorige week een ongelukje gehad heb met racen (met een kleine 150km/u een vangrail een kusje gegeven, maar gelukkig niet met me Volvootje!).
Heb der een aantal keer gebruikt om mee naar me werk te rijden en ze rijdt prima, maar ik vroeg me af of er een "How to" is voor het vervangen van het standaard luchtfilter voor een openluchtfilter en het afdoppen van de EGR, etc?
Heb der een aantal keer gebruikt om mee naar me werk te rijden en ze rijdt prima, maar ik vroeg me af of er een "How to" is voor het vervangen van het standaard luchtfilter voor een openluchtfilter en het afdoppen van de EGR, etc?
Moderators: Mark Smeets