even voorstellen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;176711 schreef : Nogmaals...: De zoekfunctie van het forum werkt echt goed!
Er zijn diverse 340's en vele 360's die op LPG rijden. Mijn 360 doet het er prima op. 30.000 km zonder problemen. Jean Luc heeft zelfs al tonnen gereden met LPG in 340's en 360's...
Een 1400 houdt niet heel veel vermogen meer over op LPG, met een 360 merk je het verschil nauwelijks vind ik.
oke , is het zelf in te bouwen , ik heb het toen laten doen en dat was best prijzig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb hem in laten bouwen bij Van Orsouw, evenals het gros van LPG rijdend Nederland (en Belgi?) en ben daar erg tevreden over!
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zal een mail sturen en kijken wat het nu kost.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- zorg voor een betrouwbare installateur met goede kwaliteit (bijv. de verdamper),
- neem een ringtank of onderbouw. Bij een 240 hangt ie er onder en wordt met een plaat staal gescheiden van de einddemper.
- kijk of je goede service en garantie krijgt na het inbouwen
Meestal ben je iets duurder uit, maar is de kans op teleurstelling (ruimteverlies, kapot gaan verdamper, afstellingsproblemen, idiote plaats van verdamper, klungelig slangenwerk, bagger aanleg van de vulopening en of gasleiding, etc. etc.) een stuk kleiner.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
flyhart;176807 schreef : Dan zou ik ook graag horen als je de prijs weet, PB?
het is wel een km of 15 voor Maastricht