even voorstellen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Afgelopen vrijdag hebben we deze 340 aangeschaft uit 1988.
Het is nog een leuk ding die ik volgende week wegbreng om voorgekeurd te worden. De auto is mooi hard van onderen dus dat zal wel loslopen:) wat er verder aan het licht komt is even afwachten.Verder is er ook niet veel roest te bespeuren, alleen wat tekenen van de tijd:)
We hebben de auto uit noodzaak gekocht omdat ik helaas opzoek moet naar ander werk en de auto van de zaak over een tijdje moet inleveren omdat het met de zaak financieel niet best gaat;(.
Toen we een tijdje in de volvo reden vonden we het eigenlijk steeds leuker worden , ondanks dat het aanvoelt als een tank:) lijkt ons ook een toepasselijke naam voor onze nieuwe/oude bolide.Ook die oude lucht is best lekker.
Tot zover , hou jullie op de hoogte wat betreft de keuring e.d.
Hartelijke groetjes Leo en familie:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gefeliciteerd met je aanschaf. Dit is een van de goedkoopste en makkelijkst te onderhouden auto's.
Moet je alleen je lease auto inleveren of ook je baan? Met het eerste valt te leven, het tweede is een stuk lastiger weet ik helaas uit ervaring...
- V300 register
- Verbannen
-
het wordt steeds leuker *vink*ljvanderm;176046 schreef : Toen we een tijdje in de volvo reden vonden we het eigenlijk steeds leuker worden , ondanks dat het aanvoelt als een tank:) lijkt ons ook een toepasselijke naam voor onze nieuwe/oude bolide.Ook die oude lucht is best lekker.
voelt aan als een tank *vink*
lekkere oude lucht *vink*
Welkom bij de club!

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;176048 schreef : Welkom hier!
Gefeliciteerd met je aanschaf. Dit is een van de goedkoopste en makkelijkst te onderhouden auto's.
Moet je alleen je lease auto inleveren of ook je baan? Met het eerste valt te leven, het tweede is een stuk lastiger weet ik helaas uit ervaring...
Helaas ook mijn baan, maar ja komt vast iets nieuws op mijn pad:)
Groetjes Leo
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat doe je, wat zoek je? (je weet maar nooit...) Misschien beter hier voortzetten...
- V300 register
- Verbannen
-

We komen elkaar vast wel tegen in de 3, al rij ik meer met de 7.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Een mooie 340 is dat nog zeg.
Hopelijk vind je straks snel weer een andere werkgever, blijft de 340 wel als je dan weer een lease-auto krijgt?
Heel veel (rij)plezier gewenst en wie weet tot ziens op een toekomstig evenement!
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;176068 schreef : Welkom Leo!
Een mooie 340 is dat nog zeg.
Hopelijk vind je straks snel weer een andere werkgever, blijft de 340 wel als je dan weer een lease-auto krijgt?
Heel veel (rij)plezier gewenst en wie weet tot ziens op een toekomstig evenement!
Ik denk niet dat er nog een andere leaseauto inzit voorlopig maar mocht het gebeuren en de keuring valt mee dan zal mijn skatje er wel in gaan rijden:)
Die ziet het al helemaal zitten:)
Groetjes Leo