show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Mijn volvo 340 (Special) 1983
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-11-2012 18:34 #917576
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn volvo 340 (Special) 1983
bedankt voor alle steun. Al baal ik nog wel van de meerprijs (meer werk) die hij gisteren effe vroeg. Voor vele van ons een compleet maand salaris...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2012 16:10 #917610
door V300 register
Ben er vanmorgen even langs geweest. De auto stond net in de spuitcabine dus een perfect moment voor wat foto's.
De intensie was ook om even te praten over het "meerwerk". Helaas lijk het me geen goed idee vanwege het feit dat de auto nog niet gespoten was. Hier kom hij me flink pesten, dus heb mijn mond effe gehouden. Thuis aangekomen het Eindhovense rechtsbureau met een bezoekje verblijd. Deze hebben aan gegeven de Focwa in te schakelen en deze hebben het zeer serieus genomen. Morgen krijgen we reactie. Spannend!!!
En dan effe een vraagje, De auto zal binnenkort toch een keer af zijn. En ook dan zullen er foto's gemaakt worden. Gunnen we de Volvocie een primeurtje of zal ik ze toch al online zetten?

De intensie was ook om even te praten over het "meerwerk". Helaas lijk het me geen goed idee vanwege het feit dat de auto nog niet gespoten was. Hier kom hij me flink pesten, dus heb mijn mond effe gehouden. Thuis aangekomen het Eindhovense rechtsbureau met een bezoekje verblijd. Deze hebben aan gegeven de Focwa in te schakelen en deze hebben het zeer serieus genomen. Morgen krijgen we reactie. Spannend!!!
En dan effe een vraagje, De auto zal binnenkort toch een keer af zijn. En ook dan zullen er foto's gemaakt worden. Gunnen we de Volvocie een primeurtje of zal ik ze toch al online zetten?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2012 16:23 #917613
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mijn volvo 340 (Special) 1983
is de prijs schriftelijk afgesproken? zonee dan heb je waarschijnlijk hoe lullig het ook is weinig kans lijkt me.
zeker met een oudere auto waar roest-schade gerepareerd wordt is een urenschatting zeer lastig en elk stukje extra werk is een complicatie wat altijd meer hersteluren en materiaal betekend, het bedrijf kan hier mijns inziens weinig aan doen. hoe meer verschillende plekjes er in het begin zijn zijn des te meer risicoplekken er zijn waar de schade en hersteltijd groter is dan gedacht. er wordt ook altijd gezegd dat je met dit soort dingen/projecten je de begrote kosten moet verdubbelen en zorgen dat je dat geld hebt voordat je eraan begint; just 2 be sure.
zeker met een oudere auto waar roest-schade gerepareerd wordt is een urenschatting zeer lastig en elk stukje extra werk is een complicatie wat altijd meer hersteluren en materiaal betekend, het bedrijf kan hier mijns inziens weinig aan doen. hoe meer verschillende plekjes er in het begin zijn zijn des te meer risicoplekken er zijn waar de schade en hersteltijd groter is dan gedacht. er wordt ook altijd gezegd dat je met dit soort dingen/projecten je de begrote kosten moet verdubbelen en zorgen dat je dat geld hebt voordat je eraan begint; just 2 be sure.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2012 17:04 #917618
door V300 register
Mooi werk afgezien van de perikelen. Als je een paar mooie foto's voor de Volvoice zou willen bewaren...natuurlijk is het aan jou verder. Lang niet iedereen checkt 't forum, dus het zal altijd geschikt blijven voor de Volvoice.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2012 00:57 #917653
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Mijn volvo 340 (Special) 1983
Zo te zien aan de binnenkant van de spuitcabine is de vorige auto wit gespoten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2012 11:00 #917665
door V300 register
Haha die spuitcabines zijn volgens mij altijd zo 'operatiekamer wit'.
Ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Hopelijk kan je het meerwerkconflict ook goed oplossen met de spuiter
Ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Hopelijk kan je het meerwerkconflict ook goed oplossen met de spuiter

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2012 12:36 #917675
door V300 register
De wanden van de cabine waren idd erg wit en plakten ook nog eens behoorlijk. Ik mag hoepen dat het gewoon een witte auto was maar je weet maar nooit.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
06-11-2012 13:48 #917679
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Mijn volvo 340 (Special) 1983
Ziet er goed uit en gaat ook snel daar!
Maar die 2 weken was toch niet zo realistisch he
Jammer van de perikelen. Ik had dat met de tijd.. mondeling werd eind Januari toegezegd, en dat werd steeds opgeschoven totdat mijn auto pas in juni is gespoten en in Augustus pas afgeleverd..
Maar die 2 weken was toch niet zo realistisch he

Jammer van de perikelen. Ik had dat met de tijd.. mondeling werd eind Januari toegezegd, en dat werd steeds opgeschoven totdat mijn auto pas in juni is gespoten en in Augustus pas afgeleverd..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2012 16:50 #917690
door V300 register
dat de wanden plakkerig zijn is om de lucht redelijk stofvrij te houden.
dat het zo wit is om voldoende licht en zicht te hebben.
gewoon een mooie, professionele, goed onderhouden spuitcabine dus
mag wat kosten, maar dat zie je ook terug in het resultaat.
dat het zo wit is om voldoende licht en zicht te hebben.
gewoon een mooie, professionele, goed onderhouden spuitcabine dus

mag wat kosten, maar dat zie je ook terug in het resultaat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2012 21:36 #917713
door V300 register
Het kan helaas altijd nog erger. Ik wacht al bijna 3 jaar en begin toch onderhand te denken dat ik de GLS beter kan opgeven.
Moderators: Mark Smeets