Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nu een gereviseerde B230F met wat upgrades er in hangen, maar vermogen valt me tegen. Ben benieuwd wat jij haalt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
edit: Zal ik binnenkort eens doen, als alles netjes vast zit en alles wat meer 'ingelopen' is.. ik zat vond ik zelf, vrij vlot op de 120
- V300 register
- Verbannen
-
30-80 in tweede versnelling 5,6 seconden
50-100 in derde versnelling 8,4 seconden
0-100 in eerste, tweede en derde versnelling 9,1 seconden
Laat maar horen!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Joris;223418 schreef : Vandaag wat gemeten: b230fb in sedan met b200k diff (langste overbrenging), 150 kg aan personen en 15 liter in de tank! 195-50-15 wieltjes
30-80 in tweede versnelling 5,6 seconden
50-100 in derde versnelling 8,4 seconden
0-100 in eerste, tweede en derde versnelling 9,1 seconden
Laat maar horen!
Top, ik ga van de week eens meten. (Als ik m'n snelheidsmeter aan de praat krijg).
- V300 register
- Verbannen
-
De motor loopt steeds beter, alleen als ie koud is wil ie nog wel eens afslaan als ik de koppeling in trap, dit moet nog opgelost worden maar verder ben ik prima tevreden!
Binnenkort wil ik de lh2.4 kabelboom wat verder gaan uitdunnen, en er een kort verslagje van schrijven, hoe en wat allemaal aan te sluiten!
En Frits, ik ben benieuwd!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Huh, ow ja; insert smiley...:+
- V300 register
- Verbannen
-
maar ik verdenk eerder de sensor voor het koelwater.. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie dat je het leven aardig hebt opgepakt en ik hoop dat je moeder en broer dit ook hebben kunnen doen.
Ik kwam op je topic omdat ik op zoek ben naar iemand die mijn vliegwiel wil afdraaien zonder dat ik mijn krukas uit het net gereviseerde blok hoef te halen.
Ik ben zelf aardig op weg mijn 360 van spierballen te voorzien, op een later moment zal ik ook een poging wagen een topic hiervoor te openen.
Dus mijn vraag heb jij niet zoiets van dat je vliegwiel iets mag afvallen?
Ik hoop in ieder geval dat iemand een adresje weet hiervoor, het liefst een beetje in de buurt van zuid Holland.