show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2013 23:20 #939544
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Lekker bezig Joris!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2013 22:30 #939629
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Hij vonkt, hij krijgt benzine, hij ontsteekt op tijd maar hij loopt nog niet..
Beetje vervelend maar we komen er wel
Beetje vervelend maar we komen er wel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2013 07:19 #939643
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Vonkt....maar is die vonk ook sterk genoeg?
Heb dat laatst ook aan de hand gehad. Nadat de rotor de geest had gegeven kreeg ik m met geen mogelijkheid aan de praat.4 nieuwe bougie's en lopen bij de eerste slag!
Heb dat laatst ook aan de hand gehad. Nadat de rotor de geest had gegeven kreeg ik m met geen mogelijkheid aan de praat.4 nieuwe bougie's en lopen bij de eerste slag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2013 13:04 #939663
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Hij loopt nu! alleen de drukgroep loopt aan tegen het koppelingshuis..
Hoe dat nou weer kan.. Gebruik gewoon een 240 vliegwiel met de 360 drukgroep en koppelingsplaat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2013 14:40 #939664
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 360 GLS 1985
Heb je de inbusboutjes of 6kantjes gebruikt voor de drukgroep?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2013 14:50 #939665
door V300 register
De zeskantjes, speciaal nog op gelet omdat de inbusboutjes aan kunnen lopen!
Langs de hele rand van de drukgroep heeft ie slijpsporen, hij loopt dus heel erg aan helaas
Het 60-2 vliegwiel is ongeveer 3/4mm hoger dan het originele vliegwiel, het steekt dus ook verder het koppelingshuis in.. maar bij al die turbo ombouw projecten heb ik nog nooit gezien dat de drukgroep aanliep
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
AvdAkker;223090 schreef : Heb je de inbusboutjes of 6kantjes gebruikt voor de drukgroep?
De zeskantjes, speciaal nog op gelet omdat de inbusboutjes aan kunnen lopen!
Langs de hele rand van de drukgroep heeft ie slijpsporen, hij loopt dus heel erg aan helaas
Het 60-2 vliegwiel is ongeveer 3/4mm hoger dan het originele vliegwiel, het steekt dus ook verder het koppelingshuis in.. maar bij al die turbo ombouw projecten heb ik nog nooit gezien dat de drukgroep aanliep
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2013 15:50 #939667
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2013 18:47 #939678
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Ik heb bij mijn auto gewoon het vliegwiel en drukgroep van de 360 gebruikt....
Kom je met de originele drukgroep die bij het vliegwiel hoot niet uit?
Kom je met de originele drukgroep die bij het vliegwiel hoot niet uit?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-11-2013 00:32 #939729
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Hij doet het!!! 
Vandaag blok er weer uit gehaald, en de schade bekeken
Toen de 360 drukgroep vergeleken met de 240 drukgroep
De 360 drukgroep (de linker) is aan de rand veel hoger dan de 240 drukgroep, heb nu de andere drukgroep er op zitten en er loopt niks meer aan! Morgen en in het weekend maar even de bekabeling netjes verwerken en het snelheidssignaal aansluiten en dan een echt rondje rijden!
Vandaag blok er weer uit gehaald, en de schade bekeken
Toen de 360 drukgroep vergeleken met de 240 drukgroep
De 360 drukgroep (de linker) is aan de rand veel hoger dan de 240 drukgroep, heb nu de andere drukgroep er op zitten en er loopt niks meer aan! Morgen en in het weekend maar even de bekabeling netjes verwerken en het snelheidssignaal aansluiten en dan een echt rondje rijden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-11-2013 06:02 #939731
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Mooi!
Ben benieuwd
Lijkt mee te vallen met de schade....
Ben benieuwd
Lijkt mee te vallen met de schade....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





