En wéér een Volvo voor 't huis!
- V300 register
- Verbannen
-
En voor de hebberige liefhebbers onder ons, NEE, deze Hella-grille is NIET te koop :halo: Ben van plan om hem op de sedan te monteren, dat wordt dan een leuke projectauto. M'n andere 340 hou ik gewoon zo origineel mogelijk, afgezien van meegespoten bumpers, een GLT-klokkensetje en een sneeuwkap.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ondertussen was het dacht ik al wel bekend na de vele "nieuwe" die foutief met deze grilles zijn uitgerust...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb overigens zelf mijn hellagrilletje
Maareh Harry, gafe vondst!:w00t:
Wat ook kan (hoef je niet je hella-grille te verzagen) is bij een autosjop aftermarket verstralers kopen (let op: Mistlichten zijn breedstralers en je pakt net wat te gemakkelijk de verkeerde) en die in je oude grilletje klussen. Even overspuiten voor de strakke look. Er is al eens iemand die dat gedaan had (tj00rd geloof ik?!?) en dat stond ook best wijs.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
past ie dus niet op een auto met koplampen van na MY87:no_comment:setsunakaede;155607 schreef : de zwarte beugeltjes van de koplampen af schroeven en dan past hij) dus dan hoef je alleen wat de klussen om hem netjes op de bumpers enzo aan te laten sluiten.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;155656 schreef : Voordeel van een nieuwe hella gril is dat je zelf nog de pinnetjes aan de onderkant moet afbreken, want ze zijn zo ontworpen dat hij zowel op een MK2 als 3 past (ik heb zelf ook nog een nieuwe liggen
)
Leg uit... Past hij nou wel of niet op een nieuw model? (Lees: van na 1985)
Voor de rest, nuttige tips Diede! Alleen verstralers is ook prima, maar die ga ik dan wel ?n een grille knutselen; losse lampen voorop vind ik geen porum :f