En wéér een Volvo voor 't huis!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik moet denk ik toch maar eens op zoek naar die S van de Ven dealer, ik vind het wel erg leuk om mocht ik ooit tot overspuiten komen, dat stickertje weer achterop te plakken.... Gewoon, omdat het kan
Ja, mijn auto komt daar dus ook vandaan, dus...
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;153096 schreef : Leuke uitvoering zo met open dakje, hij doet me wel wat denken aan eipmiw's groene schicht.
Groen? Gedistingeerd smoke-silver zul je bedoelen;D
Ik heb overigens na diverse douche-beurten in de auto het open dakkie definitief lekvrij weten te krijgen: een nog groter blok hout eronder en een flinke streep siliconenkit. Enige nadeel is dat het open dakje nooit meer open mag....
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;153186 schreef : Groen? Gedistingeerd smoke-silver zul je bedoelen;D
Ik heb overigens na diverse douche-beurten in de auto het open dakkie definitief lekvrij weten te krijgen: een nog groter blok hout eronder en een flinke streep siliconenkit. Enige nadeel is dat het open dakje nooit meer open mag....
Zonde... Die van mij is gelukkig waterdicht en ook bestand tegen de hogedrukspuit :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;153189 schreef : Zonde... Die van mij is gelukkig waterdicht en ook bestand tegen de hogedrukspuit :yesyes:
Mijne was ook eerst lek dacht ik! Zelfs nog maar met een doekje zeek het water binnen, maar kwam erachter, dat als ik hem 'n slagje omhoog zetten, hij gelijk kwam met rest van het dank en hij niet meer lekte en niet meer zo suisde op de snelweg!
Rijd nu permanent zo rond, is veel handiger dan een natte broek!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
persoonlijk zet ik meestal een draadbrug in de zekeringkast ipv het start interlock relais. Kun je ook gewoon in D starten zoals het hoort bij een daf
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: gevonden: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6...ighlight=startrelais