De 360 GL Sedan van Guus! (was 340)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ben daar wel benieuwd naar eigenlijk...........
- V300 register
- Verbannen
-
Dit onderdeel moet echt vet goedkoop te maken zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;193979 schreef : Dit onderdeel moet echt vet goedkoop te maken zijn.
Forget it. binnenvertanding is niet zomaar even goedkoop te produceren....
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;194287 schreef : Forget it. binnenvertanding is niet zomaar even goedkoop te produceren....
hey,
ik ga aankomende week naar een bedrijf ,die ze kan maken,ik ga daar een praatje maken de boel promoten en hopen dat ze willen adverteren in t club blad en niet onbelangrijk, voor een redelijke prijs een kist vol pijpjes met binnen splains willen maken, blokje''s kunnen we zelf wel maken en statisch balanceren ook,als ik meer weet open ik wel een nieuw topic..........aldus
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
lijkt mij een duur klusje, maar als je er een paar honderd laat maken, wordt de stuksprijs wel lager, maar zoveel liefhebbers zijn er niet eens...
- V300 register
- Verbannen
-
guusk44;194308 schreef : hey,
ik ga aankomende week naar een bedrijf ,die ze kan maken,ik ga daar een praatje maken de boel promoten en hopen dat ze willen adverteren in t club blad en niet onbelangrijk, voor een redelijke prijs een kist vol pijpjes met binnen splains willen maken, blokje''s kunnen we zelf wel maken en statisch balanceren ook,als ik meer weet open ik wel een nieuw topic..........aldus
nou, ik zou heel erg blij zijn als jij weet te bewijzen dat het wel degelijk kan, dus ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt! :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;194318 schreef : een kist vol piepkes met binnen splains ben je er nog niet mee, wat betreft warmtebehandeling/oppervlaktebehandeling?
lijkt mij een duur klusje, maar als je er een paar honderd laat maken, wordt de stuksprijs wel lager, maar zoveel liefhebbers zijn er niet eens...
laten we eerst maar is afwachten wat ze mij te vertellen hebben,niet alles is warmte behandeld of gehard enz maar blijkbaar weet jij wie ze gemaakt heeft,en hoe dat in zijn werk ging.....dus ga er ff achter aan dan;D
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
guusk44;194323 schreef : laten we eerst maar is afwachten wat ze mij te vertellen hebben,niet alles is warmte behandeld of gehard enz maar blijkbaar weet jij wie ze gemaakt heeft,en hoe dat in zijn werk ging.....dus ga er ff achter aan dan;D
dat zeg ik niet.
lamazittendan...