show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Sid: Volvo 340 GL Special Variomatic 1991
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2011 22:55 #874005
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sid: Volvo 340 GL Special Variomatic 1991
Tsja... de hele auto komt er snel op te staan... Erg druk weekend gehad, deze foto's heb ik even tussendoor gemaakt.
De stootstrips waren op eentje na gespoten door de vorige eigenaar. De bumpers laten we maar zwart... dit materiaal is niet zo makkelijk te bewerken. Ben al blij dat de verf er nog opzit want volgens mij is het niet eens voorbehandeld. Tijdens het kleien kwam er ook heel veel spuitnevel vanaf, ik denk dat het haastklus is geweest destijds
De stootstrips waren op eentje na gespoten door de vorige eigenaar. De bumpers laten we maar zwart... dit materiaal is niet zo makkelijk te bewerken. Ben al blij dat de verf er nog opzit want volgens mij is het niet eens voorbehandeld. Tijdens het kleien kwam er ook heel veel spuitnevel vanaf, ik denk dat het haastklus is geweest destijds

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 23:48 #874009
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Sid: Volvo 340 GL Special Variomatic 1991
In het echt gezien. Op de Graafseweg maar ff mijn zonnebril opgezet, vanwege de schittering....
Mooi gedaan.
Mooi gedaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-05-2011 11:33 #874021
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sid: Volvo 340 GL Special Variomatic 1991
Vet! Ik wist niet dat je die 340's nog nieuw kon kopen? :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2012 22:31 #900031
door V300 register
En deze auto is dit jaar ook weer glansrijk door de APK gekomen. En word nog dagelijks tot volle tevredenheid van mijn moeder bereden. Binnenkort als alle pekel van de weg is weer even goed wassen en flink met de tectyl ml aan de slag!
Ps. De auto dient ook als goede verhuisauto. Hij maakt veel ritjes met nu mijn zusje op kamer gaat
Ps. De auto dient ook als goede verhuisauto. Hij maakt veel ritjes met nu mijn zusje op kamer gaat

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2012 23:10 #900109
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Sid: Volvo 340 GL Special Variomatic 1991
Ik zie hem af en toe staan. Echt heel leuk om te lezen.
Moderators: Mark Smeets