Sid: Volvo 340 GL Special Variomatic 1991
- V300 register
- Verbannen
-
Sid340;168267 schreef : Weer eens even een kleine update, na bijna een jaar zie ik
De auto word nog steeds naar volle tevredenheid bereden! Hij is 2 weken geleden na het vervangen van de uitlaat, glansrijk door de APK gekomen.
Als we binnenkort tijd hebben gaan we verder met het mooi maken van de auto, het spuiten van de stootstrip en het voorscherm moeten we nog steeds doen...
En ik had nog beloofd foto's te plaatsen... die komen echt... (als de klusjes gedaan zijn)[/quote[
na een jaar nog de klusje's doen????,dus eigenlijk moeten we nog lang op de foto's wachten,..............:no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Laatst heb ik een mooie polijstmachine gekocht met bijbehorende producten... Gekocht om ons 'wagenpark' eens goed te verzorgen. Begonnen met de 340. De lak is enorm opgeknapt! Alles fijne krasjes zijn er prachtig uitgepolijst. 'T was een zwaar weekend, 2 dagen lang zijn we bezig geweest. Wassen, kleien, wassen, polijsten stap 1, polijsten stap 2, wassen, voeden (glaze), sealen met een sealant, waxen, banden, rubbers etc verzorgen. Vandaag na twee weken weer even goed gewassen en voorzien van een extra laagje wax. Mijn moeder heeft het complete interieur gereinigd en daarna de zwarte stootstrip op de deur eindelijk zilver gespoten. Nou is de auto klaar voor een fotosessie

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Hoe het voor jou voelt weet ik niet maar vind het zelf altijd een enorme voldoening geven te zien dat de auto er zo zienderogen van opknapt als je de nodige tijd en energie insteekt om onder andere de lak weer helemaal glad en te krijgen, deze zomer schaf ik me ook een polijstmachine aan en hoop dan alle swirls dan uit de lak te gaan krijgen.
Ben erg benieuwd naar de foto's me het resultaat van al die noeste arbeid!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-