Anjo's 1980 343 DL
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;154337 schreef : Ziet er netjes uit zo, die foto's zijn een goede inspiratiebron :+
Daar dacht ik ook al aan ja, ik heb ook regelmatig een kermisverlichting achterop :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De bedoeling is dat de lamphouder er goed in klikt, dan is er zelden een probleem. Echter de kliknokjes slijten en dan onstaat er speling. Slim bedacht, maar niet houdbaar voor regelmatig los en vast maken. Misschien zit de oplossing wel in het slim aanpassen van zo'n lamphoudertje/lees fitting.
Daarnaast is het probleem met loszittende lipjes tegen het achtereind van het lampje. Er komt ruimte en daardoor niet bedrijfszeker. Terugbuigen is een eerste optie, maar soms ook niet afdoende. Ik pak meestal een ander houdertje. Daar heb nog een grote bak van liggen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
In de 1,5 jaar dat ik m'n GLS nu heb, heb ik er geen last meer van gehad sinds ik de rubbers van de achterlichtunits heb vernieuwd.
Daar moet ik wel bij zeggen dat de 345 vrijwel altijd binnen slaapt en derhalve kurkdroog is van binnen (scheelt ook al een hoop).
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Tom heeft een scirocco spoiler; heb een tijdje naar zo'n ding gezocht maar bleek dat die dingen ook behoorlijk zeldzaam zijn, toen kwam ik toevallig deze tegen en vond hem stiekem toch wel mooier. qua design lijkt dit een beetje op de mk3 taartschep, alleen dan veel lager en volledig op de kofferklap.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-